Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:14:15 GMT

ملایی: تا حالا رقیبان المپیکی را ندیده بودم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۶۷۰

ملایی: تا حالا رقیبان المپیکی را ندیده بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «نازنین ملایی» بعد از پایان فینال گروه B رقابت‌های رویینگ تک نفره زنان در بازی‌های المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما دختران هم می‌توانیم در المپیک بدرخشیم.خوشحالم که توانستم یازدهم شوم. این یک‌ رکورد خوب بود  و با شرایط تمریناتی که در تهران داشتیم، نتیجه‌ای فراتر از انتظار کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اردوهای زیاد خوبی نداشتیم، مسابقات جهانی نرفته بودیم و اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم.

ملایی با اشاره به رقبای هلندی،آمریکایی و کانادایی‌اش که در رده اول تا سوم قرار گرفتند ادامه داد: همه آنها با تجربه بودند و هر کدام چند عنوان جهانی دارند. می‌خواهم بگویم که آنها هم با این تجربه در فینال B بودند و من هم در همین فینال پارو زدم. ما امکانات پایین‌تری داریم اما امروز اینجا حضور داشتیم. امیدوارم نگاه ویژه‌تری به قایقرانی بانوان شود. ما اگر مسابقات بیشتری داشته باشیم قطعا می‌توانیم برای رسیدن به مدال شانس داشته باشیم. 

ملایی که قبلا گفته بود هدفش المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس و درخشش در این رقابت‌ها است در این باره می‌گوید:من این را الان هم می گویم اما به این شکل نیست که المپیک بعدی را بی خیال شوم.قطعا تلاش خواهم کرد تا روز به روز تلاش و تجربه‌ام را بیشتر کنم.

نازنین ملایی صبح امروز (جمعه) در فینال گروه B رقابت های روئینگ تک‌نفره زنان ایران با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به عنوان یازدهم المپیک توکیو در این رشته دست یافت. این بهترین نتیجه یک روئینگ سوار ایرانی در ادوار المپیک بود. 

برچسب‌ها قایقرانی توکیو نازنین ملایی علیرضا سهرابیان المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی توکیو نازنین ملایی قایقرانی توکیو نازنین ملایی علیرضا سهرابیان المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال

تیم کانوی ۲ نفره مردان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

مجللی و اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد