Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو:مرحله فینال B قایقرانی رویینگ تک نفره سنگین وزن زنان برگزار شد و نازنین ملایی نماینده ایران با ثبت زمان ۷:۴۲:۵۷ عنوان پنجم را به‌دست آورد و در نتیجه نهایی، یازدهم شد.

این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است. پیش از این حضور در فینال D بهترین نتیجه قایقرانی کشورمان بوده است.

ملایی در فینال B با ورزشکارانی از کشور‌های کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت و پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایق‌های هلند، کانادا و آمریکا نیز اول تا سوم شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نازنین ملایی رویینگ المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند