Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۸ بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین ۵ بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا مشخص شدند. به گزارش ایسنا و با اعلام فدراسیون والیبال، بهروز عطایی اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده به اردوی ششم جوانان و همچنین ۵ بازیکن بزرگسال جهت آغاز تمرینات تیم بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوی ترکیبی از روز یکشنبه (۱۰ مردادماه) بعد از انجام تست PCR به مدت ۱۱ روز آغاز می‌شود و ۱۸ بازیکن جوان در آن حضور خواهند داشت که اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، اردلان سیدعباسی، عبدالمختار بوش، رضا مهرجوی، کاریل داداش‌آده، علی حاجی‌پور، امیرحسین صداقت، سهیل کمال‌آبادی، سینا نیکپور، علیرضا شبان، امین خواجه‌خلیلی، عرفان جلالی‌نژاد، متین احمدی، مهدی جلوه‌قاضیانی، محمد ولیزاده، امیرحسین توخته، عرفان نبی‌زاده.

همچنین با نظر بهروز عطایی ۵ بازیکن بزرگسال به نام‌های رضا عابدینی، محمدرضا حضرت‌پور، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار و ابوالفضل قلیپور به این اردو دعوت شده‌اند تا تمرینات خود را همراه با جوانان آغاز کنند.

تمرینات اختصاصی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی مردان آسیا پس از بازی‌های المپیک توکیو و با پیوستن سایر ملی‌پوشان به اردو آغاز خواهد شد.

مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ لغایت ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن و مسابقات قهرمانی جوانان جهان از اول لغایت یازدهم مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود که محل برگزاری بازی‌های جوانان ایران در ایتالیا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: واليبال مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۵ بازیکن بزرگسال ۱۸ بازیکن دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!

والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد. ناکامی بزرگ ایران در رویداد‌های بین‌المللی، سقوط چند پله‌ای در رنکینگ جهانی و کمرنگ شدن شانس کسب سهمیه المپیک مهمترین و تلخ‌ترین اتفاقات والیبال در سال گذشته بود که موجب نارضایتی مردم هم شد؛ نتایج ضعیفی که منجر به استعفای عطایی سرمربی تیم ملی و انتخاب مائوریسیو موتا پائز برای هدایت ملی‌پوشان شد.

در این گزارش مهمترین اتفاقات والیبال در سالی که گذشت مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه می‌خوانید.

لیگ‌ملت؛ باخت‌ها، ریجکت‌ها، حاشیه‌ها
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ با حواشی زیادی برای تیم ملی همراه بود. مسابقات از خرداد ماه آغاز شد و ایران در غیبت میلاد عبادی‌پور راهی رقابت‌ها شد. هفته اول و دوم این مسابقات با ۶ باخت و تنها دو برد برای تیم ملی همراه بود. در هفته سوم که به میزبانی آمریکا برگزار شد، برای بهروز عطایی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمان صالحی و محمدطاهر وادی ویزا صادر نشد و تیمی ناقص در رقابت‌های این هفته شرکت کرد که با چهار شکست پیاپی به کار خود پایان داد، اما با توجه به فریز شدن امتیازات ایران در این هفته به دلیل عدم صدور ویزا، ایران جایگاه دهمی خود را حفظ کرد.

از جمله موضوعاتی که در این حین حاشیه‌سازی کرد انتقادات تند محمدجواد معنوی نژاد به خط خوردن از تیم ملی بود. بهروز عطایی هم به انتقاداتش واکنش نشان داد و اعلام کرد که دیگر با تیم ملی همکاری نخواهد داشت. از طرفی شائبه اختلاف بین محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور دیگر موضوعی بود که حل نشده باقی ماند. شایعه ویپ کشیدن بازیکنان دیگر موضوع حاشیه‌ای مطرح شده در هفته سوم لیگ ملت‌ها بود که از سوی مسئولان فدراسیون هم رد نشد.

قهرمانی آسیا؛ از تقدیم جام به ژاپن تا هو شدن در ارومیه
قهرمانی آسیا دومین رویداد مهم تیم ملی در سال گذشته بود که به میزبانی ارومیه برگزار شد. در حالی که همه انتظار داشتند تیم ملی با استفاده از امتیاز میزبانی و با حضور هواداران پرشور ارومیه‌ای جام قهرمانی را بالای سر ببرد و ناکامی لیگ ملت‌ها را جبران کند، اما در روزی که حدود هشت هزار تماشاگر به ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه معروف به آشیانه درنا‌ها آمده بودند، تیم ملی سه بر صفر به ژاپن باخت؛ شکستی که باعث هو شدن تیم ملی و اعتراض شدید هواداران حاضر در سالن شد.

بازی‌های آسیایی؛ جامی که به چشم نیامد

در ادامه مسابقات، تیم ملی راهی بازی‌های آسیایی هانگژو شد؛ جایی که ژاپن با تیم دوم خود شرکت کرد و ایران در غیاب اصلی‌ترین رقیبش توانست جام قهرمانی را به دست بیاورد، هر چند که این قهرمانی در غیاب قدرت اصلی آسیا چندان به چشم نیامد.

انتخابی المپیک؛ از تکمیل پروژه شکست تا استعفایی دیرهنگام
مسابقات انتخابی المپیک پازل ناکامی تیم ملی را تکمیل کرد. هرچند بهروز عطایی سرمربی سابق تیم ملی قبل از اعزام به این تورنمنت گفته بود "به خودمان قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را بگیریم"، اما تیم ملی با ۶ شکست و یک برد به کار خود پایان داد. عطایی بعد از سومین شکست در این تورنمنت از هدایت تیم ملی استعفا داد و علیرضا طلوع‌کیان تا پایان مسابقات سرمربیگری کرد. در پایان این مسابقات هم تیم ملی به رتبه پانزدهم جهان سقوط کرد و محمدرضا داورزنی، رئیس وقت فدراسیون با پذیرش مسئولیت شکست‌های تیم ملی، وعده جذب یک مربی تراز اول خارجی داد.

خداحافظی داورزنی با والیبال
دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال دوشنبه، ۲۹ آبان به صورت رسمی به پایان رسید تا این مدیر ورزشی که پیش از این هم حدود ۱۲ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت، از والیبال جدا شود. هر چند داورزنی در انتخابات ریاست فدراسیون کاندیدا شده بود، اما بحث بازنشستگی او به دلیلی برای کناره‌گیری‌اش تبدیل شد. با خداحافظی داورزنی از والیبال، وزارت ورزش و جوانان وحید مرادی را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کرد.

سرمربی تیم ملی؛ داخلی‌ها شیطنت کردند، پائز سرمربی شد
بعد از استعفای بهروز عطایی و بازگشت تیم ملی از انتخابی المپیک، داورزنی رئیس وقت فدراسیون رایزنی با گزینه‌های مختلف برای هدایت تیم ملی را آغاز کرد، اما قبل از اینکه به توافق نهایی با یک گزینه برسد، دوران ریاستش به پایان رسید. وحید مرادی بعد از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد، اولویت خود را انتخاب سرمربی عنوان کرد. بار دیگر بازار اسامی داغ شد، اما با هیچکدام از آن‌ها توافقی صورت نگرفت. مرادی گفت داخلی‌ها شیطنت کرده و مربیان را منصرف کرده‌اند، اما در نهایت مائوریسیو موتا پائز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

نوشداروی والیبالیست‌های جوان‌
هر چند تیم ملی بزرگسالان نتایج خوبی نگرفت و باعث نارضایتی مردم شد، اما تیم‌های پایه عناوین دلچسبی را کسب کردند؛ تیم ملی جوانان در فینال قهرمانی جهان ایتالیا را شکست داد و به قهرمانی دست پیدا کرد. تیم ملی نوجوانان در فینال قهرمانی جهان مقابل فرانسه شکست خورد و نایب قهرمان شد. تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ سال هم در فینال قهرمانی آسیا ازبکستان را شکست داد و قهرمان شد.

جوانگرایی زنان
تیم ملی زنان که با ترکیبی از بازیکنان جوان و تعدادی هم باتجربه برای اولین بار در مسابقات چلنج کاپ آسیا شرکت کرد، با چهار برد و دو باخت در جایگاه پنجم قرار گرفت. در ادامه هم به قهرمانی آسیا رفت و عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشت. در نهایت با دهمی این مسابقات به کار خود پایان داد. سرمربی تیم ملی جوانگرایی تیم را یکی از دلایل این نتایج عنوان کرد. تیم ملی دختران هم که در نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی دختران زیر ۱۶ سال آسیا شرکت کرد، با عنوان ششمی به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • ۲ بازیکن بوشهری به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دعوت شدند
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان