Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رویای اسرائیلی ها برای ایجاد خبرسازی جدید از ورزش جودو هم با شکست روبرو شد و این بار این تهانی القحطانی جودوکار زن عربستانی بود که به رغم اصرارکمیته ملی المپیک کشورش از رقابت با حریف اسرائیلی امتناع کرد و او را به رسمیت نشناخت تا پس از دو ورزشکار مسلمان دیگر این سومین نمونه از انصراف ورزشکاران مسلمان از تقابل با حریفان اسرائیلی باشد و این بار هم این ورزشکار زن حریف اسرائیلی را به رسمیت نشناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۱۴۱

کد خبر 1539943

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ عربستان جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • جهان کشتی در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • جهان در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک
  • پرنده سوئدی رکورد پرش با نیزه جهان را شکست