Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@21:16:42 GMT

پاقدم جهانبخش با صعود فاینورد همراه شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۰۸۳

پاقدم جهانبخش با صعود فاینورد همراه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال فاینورد و دریتا کوزوو در دور برگشت مرحله دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ کنفرانس اروپا با توجه به اولین حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد با صعود نماینده هلند به دور بعدی این رقابت‌های پایان یافت. 

فاینورد شروع خوبی در این مسابقه با گلزنی گاس تیل در دقیقه ۷ داشت، اما برتری یاران جهانبخش خیلی پابرجا نبود و دریتا کوزوو به شکل غافلگیر کننده‌ای در دقایق ۱۲ و ۱۶ دو گل به ثمر رساند و پیش افتاد و نیمه اول با برتری ۲ بر یک دریتا کوزوو خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش در دقیقه ۵۰ نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد و در دقیقه ۶۲ از ترکیب تیمش خارج شد و جای خود را به روبرت بوزنیک داد که تنها ۶ دقیقه پس از این تغییر فاینورد توانست گل تساوی را باز هم توسط گاس تیل مقابل دریتا کوزوو به ثمر رساند.

فاینورد که در بازی رفت با نتیجه بدون گل متوقف شده بود، امشب در حالی با تساوی ۲ بر ۲ بازی را درآستانه تمام شدن می‌دید که این نتیجه منجر به حذف آنها در مرحله پلی‌آف می‌شد، اما باز هم گاس تیل درخشید و با ثبت یک گل دیگر مقابل دریتا کوزوو، هت‌تریک کرد.

یاران جهانبخش با کسب پیروزی ۳ بر ۲ در این مسابقه و مجموع دو دیدار با دریتا کوزوو، حریف تیم لوزرن سوئیس در مرحله سوم پلی‌آف کنفرانس لیگ اروپا شدند.

ستاره ایرانی فاینورد در شرایطی ۶۲ دقیقه مقابل دریتا کوزوو در زمین حضور داشت و نخستین بازی رسمی خود برای باشگاه جدیدش را انجام داد که پیش از این در یک مسابقه دوستانه برابر پائوک یونان یک نیمه به میدان رفته بود.

کد خبر 617581 برچسب‌ها عليرضا جهانبخش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عليرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان از سد استرالیا گذشت

تیم فوتسال عربستان با کسب پیروزی مقابل استرالیا امید به صعود از مرحله گروهی جام ملت های 2024 آسیا ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتسال عربستان و استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند برگزار شد که با برتری سه بر دو عربستان به پایان رسید.

عربستان در حالی به سه امتیاز این دیدار از گروه B این رقابت‌ها رسید که نخستین بازی خود را به عراق واگذار کرده بود. همچنین استرالیا بار دیگر نتیجه‌ای مشابه با انچه مقابل ازبکستان کسب کرده بود را رقم زد تا کمترین شانس را برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید