Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر استان تیم شاهوی مهاباد امروز در ورزشگاه آزادی این شهرستان ساعت ۱۷:۳۰ با تیم میلاد بوکان دیدار می‌کند.

او با بیان اینکه تیم پرسپولیس حاجی خوش دیگر نماینده مهاباد این هفته استراحت می‌کند، افزود: تیم پرسپولیس حاجی خوش با ۴ امتیاز در جایگاه دوم و تیم شاهو هم با ۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور ادامه داد: کمیته انضباطی هیات فوتبال استان هم رای خود را در خصوص حواشی دیدار تیم‌های شاهوی مهاباد و شهرداری محمدیار اعلام کرد.

او اضافه کرد: در این دیدار رسول عبدالله پوری از تیم شاهوی مهاباد به علت تخلف از ورود به ورزشگاه تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال مسابقات فوتبال شاهوی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور رفت این رقابتها عصر امروز با دیدار تیمهای بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و 89 - 53 تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابتها فردا تیمهای ایلام و همدان به مصاف هم می روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد