Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@03:02:09 GMT

پیروزی مهم والیبال برزیل مقابل آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۳۲۸

پیروزی مهم والیبال برزیل مقابل آمریکا

تیم ملی والیبال برزیل در یک بازی حساس موفق شد آمریکا را شکست دهد. به گزارش ایسنا،  بازی‌های روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک توکیو در بخش مردان پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها تیم ملی والیبال برزیل مقابل آمریکا قرار گرفت.  

این دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که تا پایان روز سوم این مسابقات آمریکا با ۲ پیروزی و یک باخت در رده دوم گروه B قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ملی والیبال برزیل هم با دو پیروزی و یک شکست در رده سوم این گروه جای گرفته بود.

به دلیل نزدیک بودن جایگاه دو تیم، این رقابت برای دو تیم حساس پیگیری شد. در ست اول این رقابت تیم ملی والیبال آمریکا ۳۲ بر ۳۰ به پیروزی رسید. در ست دوم و سوم این رقابت، برزیل عملکرد خوبی داشت و توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.

در ست چهارم این دیدار تیم ملی والیبال برزیل تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ آمریکا شکست دهد تا برزیل با نتیجه ۳ بر ۱ در این بازی حساس به پیروزی برسد. با این پیروزی تیم ملی والیبال برزیل رده دوم را از آمریکا موقتا پس گرفت.  

در گروه B این رقابتها تیم ملی والیبال روسیه با سه پیروزی و یک بازی کمتر صدر نشین است.  

در گروه A این مسابقات و در اولین بازی از روز چهارم، کانادا و ونزوئلا به دیدار هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر و پوئن‌های ۲۵ – ۱۳، ۲۵ – ۲۲ و ۲۵ – ۱۲ به سود تیم کانادا پایان یافت. کانادا با این پیروزی موقتا با یک بازی بیشتر و ثبت دو پیروزی و ۷ امتیاز از رده پنجم به رده دوم صعود کرد.

همچنین ونزوئلا با قبول چهارمین شکست خود امکان صعود به مرحله یک‌چهارم را از دست داد و قعرنشینی خود در جدول گروه A را قطعی کرد.

سایر بازی‌های امروز گروه A به وقت تهران

۰۹:۵۰: ژاپن – لهستان

۱۵:۱۰: ایران – ایتالیا

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو واليبال تیم ملی والیبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال