Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:18:01 GMT

آسفالت معابر شش روستای بیله‌سوار مغان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۴۱۱

آسفالت معابر شش روستای بیله‌سوار مغان

گزارش ایرنا، حسن قبادی جمعه در بازدید از آسفالت‌ریزی معابر روستای ولی مملو بخش قشلاق دشت افزود:آسفالت ۶ روستا با اعتبار ۳۵میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه بسیاری از روستاها آسفالت‌ریزی شود.

وی گفت:روستاهای خلیفه لو،ولی مملو،شورگل،مرادلو،خانباباکندی و فولادلو در این طرح قرار دارند و حدود۲۴هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در این روستاها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به ارایه تسهیلات ویژه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۸۰ مورد تسهیلات به مبلغ ۱۷۰میلیارد ریال به روستاییان متقاضی پرداخت شده است .

شهرستان بیله سوار در شمال اردبیل قرار دارد، ۷۵درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان مقاوم سازی شده است. 

برچسب‌ها آسفالت بنیاد مسکن مسکن بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت بنیاد مسکن مسکن آسفالت بنیاد مسکن مسکن بیله سوار بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد

شهردار شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اظهار کرد: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت طی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

کد خبر 746960

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد