Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: آمار کرونا در کشور روز به روز در حال افزایش است، دولت در تزریق واکسن از ظرفیت طرح شهید سلیمانی کمک بگیرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، زهره الهیان نماینده مردم تهران و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیتی، نوشت: آمار کرونا در کشور روز به روز در حال افزایش است، دولت در تزریق واکسن از ظرفیت طرح شهید سلیمانی کمک بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: مسئولین در روز‌های آخر دولت سلامت مردم را جدی‌تر بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زهره الهیان واکسن کرونا بیماری کرونا نماینده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین غبارروبی، ادای احترام و تجدید میثاق یگان‌های ارتش مستقر در کرمان با شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در گلزار شهدای بین‌الملی کرمان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با تسنیم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه مراسم دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه آغاز شده است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت دهه ارتش در استان کرمان تدارک دیده شده که بخشی از آن در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه اطعام ایتام و توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند یکی از این برنامه‌ها است که با همکاری کمیته امداد استان کرمان انجام شده است، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان نیز فردا در کرمان برگزار می‌شود.

ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد4 ویژگی ارتش ایران را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز کرده است

وی با اشاره به اینکه به خود افتخار می‌کنیم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم، افزود: به خودمان می‌بالیم که به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد امنیت و بازدارندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داریم.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه نام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات دشمن بازدارندگی دارد و این بازدارندگی مطمئن باعث شده که مردم ما در اقصی نقاط کشور احساس آرامش کنند، گفت: امیدواریم تحت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری بتوانیم پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را از ابتدای جوانی تا زمان شهادت فدای امنیت کشور کرد و این سند پر افتخار زندگی شهید سلیمانی است، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم نسبت به تکریم شهدا و ادامه راه آنها تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان و تهدید برای جهان اسلام وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت، افزود: دشمن بداند که راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی از سوی دشمن در کسری از ثانیه پاسخ داده خواهد شد، گفت: دشمن همیشه نگران پاسخ در مقابله با حمله به مواضع ایران بماند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد