Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@21:46:21 GMT

ساخت فیلم سینماییِ سردار قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۴۶۴

ساخت فیلم سینماییِ سردار قاسم سلیمانی

مدیرعامل موسسه تصویرشهر، از ساخت یک فیلم سینمایی با موضوع شهید سردار سلیمانی خبر داد.

هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر، با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در حوزه سینما گفت: «عنوان اصلی موسسه تصویر شهر، موسسه توسعه تصویر شهر است و یکی از وظایف مهم آن این است که بتواند در شهر تهران، پردیس‌های مختلف را توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس از سال ۱۳۹۸، مجموعه پردیس سینمایی ملت را از ۴ سالن به ۱۲ سالن ارتقاء دادیم، که شامل سالن‌های آمفی‌تئاتر، نشست، اجتماع و… است. همچنین مشکل پارکینگ این پردیس سینمایی برطرف شد.»

وی ادامه داد: «همچنین در جنوب تهران نیز پردیس‌هایی مانند راگا بازسازی و امکانات نمایش آن به‌روز شده است. پردیس تماشا در یافت‌آباد نیز به همین منوال به‌روز رسانی شد. در کنار آن پردیس سینمایی رازی نیز بعد از مدتی تعطیلی به‌روز رسانی شده و به چرخه اکران بازگشته است.»

میرزاخانی افزود: «همچنین قرار است با همکاری حوزه هنری در مجموعه آزادی نیز تغییراتی ایجاد کنیم. تاکید می‌کنم که موسسه تصویرشهر، یک مجموعه خودگردان است و بودجه‌ای از شهرداری به غیر از بودجه تولیدات سینمایی دریافت نمی‌کند.»

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در ادامه توضیح داد: «تولیدات سینمایی شهرداری تهران، از طریق تزریق بودجه به موسسه انجام می‌شد که متاسفانه طی ۲ سال گذشته نتوانستیم بودجه‌ای برای تولید سینمایی جذب کنیم. درواقع طی ۲ سال گذشته، کشور از نظر بودجه تحت فشار بود و بسیاری از نهادها نتوانستند مانند گذشته در زمینه تولید فیلم حضور پیدا کنند.»

وی در پایان گفت: «خوشبختانه با حمایت‌های اخیر و پیگیری‌های رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، تولید ۲ فیلم سینمایی پرتره را در دستور کار داریم که درباره مرحوم ابوترابی، سید آزادگان کشورمان و شهید سردار قاسم سلیمانی است که برنامه‌ریزی برای تولید آن در حال انجام است تا در سال آتی برای نمایش آماده شود.»/مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موسسه تصویر تصویر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حمیدرضا زارع بیدکی با حضور در جمع اهالی محله منگاباد مهریز از آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آزادسازی این بلوار حد فاصل میدان شهید مفتح تا امامزاده شاه صفی الدین مهریز انجام گرفته است ظرف مدت پانزده روز آینده پیمانکار مشخص و عملیات جدول گذاری آن شروع می‌شود.


وی ادامه داد: برای بهسازی میدان شهید مفتح نیاز به آزادسازی یک پلاک می‌باشد که متوجه اداره آموزش و پرورش شهرستان است که امیدواریم همکاری و همراهی لازم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل