Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:33:27 GMT

جریمه ۳۰ واحد نانوایی در دلفان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۵۰۷

جریمه ۳۰ واحد نانوایی در دلفان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، رضایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: طرح بازرسی از ۱۳۲ نانوایی شهرستان اجرا و در این راستا ۳۰ واحد متخلف شناسایی و جریمه شدند.

 رضایی افزود: این بازرسی‌ها از ابتدای تیرماه در قالب یک طرح ویژه آغاز و تاکنون چگونگی تهیه، تامین، پخت و توزیع نان در۱۳۲ احد نانوایی بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل قیمت مصوب نان، بررسی وزن و کیفیت نان عرضه شده و درج نرخ نامه در این گشت‌ها مورد توجه بود.

به گفته رییس اداره صمت دلفان  طرح گشت مشترک نظارت بر واحد‌های نانوایی با توجه به حساسیت و نقش ویژه این صنف در سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط به طور مستمر ادامه دارد.

رضایی اظهار داشت: در این راستا تیمی متشکل از ۴۰ نفر در قالب گروه‌های چندنفره رییس و کارشناسان بازرسی صمت، شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان کار نظارت و ارتقای سطح بهداشت نانوایی‌ها را برعهده دارد.

او با تاکید بر اینکه شهروندان دلفانی می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند یادآور شد: همه واحد‌های نانوایی ملزم به ضدعفونی، استفاده از دستکش و رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا هستند.

بیش از ۱۴۰ واحد نانوایی در شهرستان دلفان فعال است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن برخورد با متخلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.
محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی گفت: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد افزود: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد مجوز کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟