Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پریا شهریاری تنها نماینده فوتبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که از طرف فدراسیون جهانی فوتبال برای نظارت به این‌بازی‌ها دعوت شده است.

شهریاری تاکنون چندین مسابقه در مرحله گروهی مردان و زنان را نظارت کرده است و امروز و فردا نیز دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کند.

او از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت ایران دیدار تیم‌های سوئد و ژاپن از فوتبال زنان و فردا همین ساعت مسابقه تیم‌های برزیل و مصر از بخش مردان را برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون جهانی پریا شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران؛ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

فرامرز خودنگاه داور مطرح مسابقه مردان آهنین از پیشنهادات رشوه‌ای که به او داده بودند پرده برداشت.

به گزارش خبرورزشی، فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند.

بار‌ها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم، چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

دیگر خبرها

  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • افشاگری داور مسابقه قویترین مردان از پیشنهاد رشوه
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • ماجرای رشوه به داور معروف‌ ایران؛ پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!
  • وقتی ۱۵۰ سال قبل برداشتن حجاب اعدام داشت! / مجازات عجیب مردان چشم چران!
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۷ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار