Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی جلال‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه هیئات مذهبی در محرم ۱۴۰۰ همچون محرم سال گذشته در فضای باز اقامه عزا خواهند کرد، اظهار کرد: هیئات مذهبی همچون سال گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا محرم و صفر خوبی را پیش رو داشته باشیم.

دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان با بیان اینکه بر اساس تجربه سال گذشته این سنت مذهبی شیعه با همکاری سایر نهادها اجرا شود، افزود: طبق گفته مسؤولان اداره بهداشت کاشان، سال گذشته ۷۵ درصد هیئات مذهبی پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامتی مردم را وظیفه شرعی و عرفی خود می‌دانیم، تصریح کرد: امید دارم آخرین محرمی باشد که با این ویروس منحوس دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، با توجه به تجربه موفق برگزاری مراسم محرم سال‌ گذشته در شرایط کرونایی، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

جلال‌زاده با اشاره به اینکه رعایت مسائل بهداشتی از جمله لزوم استفاده از ماسک، وجود مواد ضدعفونی‌کننده، جلوگیری از ورود افرادی که علائم بیماری دارند و کوتاه‌تر شدن سخنرانی‌ها از مسائلی است که رعایت آن‌ها الزامی است، خاطرنشان کرد: شبکه‌های معاند با هدف خدشه وارد کردن به مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش به بهانه شرایط کرونایی با صرف میلیون‌ها دلار در حال برنامه‌سازی و برنامه‌ریزی و القای خطرناک بودن این مراسم برای شیوع این ویروس منحوس هستند.

دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان ادامه داد: شبکه‌های استکباری قصد دارند به برگزاری مراسم‌ عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) خدشه وارد کنند اما هیئات مذهبی در تمامی این مدت شیوع کرونا ثابت کردند در رعایت شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها از دیگر اقشار جامعه مصمم‌تر هستند.

وی با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین(ع) باید به شیوه‌ای انجام شود که سلامتی مردم به خطر نیفتد، تصریح کرد: همه هیئات مذهبی موظف هستند شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان را دقیق رعایت کنند و شور و شعور حسینی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان محرم وزارت بهداشت فضای باز هیئات مذهبی سال گذشته پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.
مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد