Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران برای خداحافظی از بازی‌های ملی هنوز تصمیم قطعی نگرفته است، اما شاید بازی با فرانسه آخرین مسابقه او در تیم ملی بسکتبال باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در مورد المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: سطح تیم‌های حاضر در المپیک بسیار بالاست و 12 تیم برتر دنیا اینجا جمع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: در جام جهانی 32 تیم حاضر هستند و شما باید دو مرحله صعود کنید تا به جمع 12 تیم برتر برسید، پس در المپیک از همان شروع، انگار در سومین مرحله جام جهانی هستید.

نیکخواه بهرامی درباره خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی پس از بازی با فرانسه اظهار داشت: احتمال دارد این اتفاق بیفتد، اما من از کارهایی مثل بوسیدن چهارگوشه زمین خوشم نمی‌آید.

وی تأکید کرد: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام، اما شاید بعد از این بخواهم وارد دنیای مربیگری شوم.

المپیک 2020 توکیو| حدادی: امتیازات زیادی از دست دادیم/ آمریکا فشار را تا لحظه آخر ادامه داد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال المپیک 2020 توکیو بسکتبال بسکتبال المپیک 2020 توکیو بسکتبال تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در حالی بامداد دیروز برگزار شد که جیدن کاکس دارنده نشان برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز جهانی که قصد حضور در المپیک پاریس را داشت با شکست ۲ بر ۲ مقابل کالین مور در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم، کفش‌هایش را برای همیشه در آورد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.

منبع: خبر ورزشی

tags # کشتی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!