Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:46:04 GMT

تیلور، بزرگ‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه تاریخسازی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۸۰۴

تیلور، بزرگ‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه تاریخسازی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از دیوید تیلور آمریکایی به عنوان جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه رسیدن به دومین طلای المپیک یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی چهار سال پیش در ریو مدال طلا را از آن خود کرد و حالا یک بار دیگر و این مرتبه در توکیو به دنبال رسیدن به این مهم خواهد بود تا به اولین کشتی گیر ایرانی تبدیل شود که دو مدال طلای المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما به نظر می‌رسد که مهمترین رقیب یزدانی در راه رسیدن به طلای المپیک کشتی گیر آمریکایی یعنی دیوید تیلور خواهد بود. برخورد احتمالی این دو ستاره دنیای کشتی به یکدیگر سومین تقابل آنها خواهد بود؛ جایی در هر دو جدال قبلی این تیلور بود که موفق به شکست حسن یزدانی شده است.

 

اولین دیدار یزدانی و تیلور به جام جهانی کرمانشاه برمی‌گردد که کشتی گیر آمریکایی که البته در آن زمان یک نام ناشناخته بود، موفق شد در مقابل چشم هزاران هوادار ایرانی حریف قدرتمند خود را شکست دهد. یک سال بعد تیلور در مسابقات جهانی ثابت کرد که پیروزی در کرمانشاه اتفاقی نبوده چرا که او موفق شد بار دیگر بر حسن یزدانی غلبه کند.

 

 

اما حسن یزدانی یک سال بعد توانست مدال طلای جهان را دوباره از آن خود کند. البته دیوید تیلور نتوانست در این رقابت‌ها به دلیل مصدومیت حضور پیدا کند و یزدانی به راحت ترین شکل ممکن مدال طلا را از آن خود کرد. با این وجود تقابل احتمالی یزدانی و تیلور در المپیک می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات را در توکیو رقم بزند؛ رقابتی که در آن حسن یزدانی به دنبال انتقام جویی و کسب دومین طلای خود در المپیک و تیلور خواهان تداوم موفقیت مقابل کشتی گیر ایرانی خواهد بود.

حسن یزدانی المپیک 2020 توکیو آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسن یزدانی المپیک 2020 توکیو آزاد کشتی حسن یزدانی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پرسپولیس و استقلال به عنوان دو غول بزرگ پایتخت، درست مثل سال های قبل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند. درحالی که تنها ۷ بازی تا پایان لیگ باقی مانده، بازیکنان این دو تیم تنها ۴۰ درصد از قراردادهای این فصل خود را دریافت کردند.

صدای اعتراض بازیکنان دو تیم بلند شده و تقریبا هر هفته نسبت به این موضوع صحبت می کنند. بازیکنان پرسپولیس که هنوز آپشن های قهرمانی خود را از فصل قبل دریافت نکردند و طلبکار هستند، در این فصل هم چیزی بین ۳۵ تا ۴۰ درصد پول گرفتند. پرداخت بدهی ها هم به یکی از چالش های بزرگ مدیران پرسپولیس در حساس ترین مقطه از فصل تبدیل شده است.

چند روز قبل رضا درویش و اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس جلسه ای دو نفره با هم برگزار کردند و دو طرف در خصوص مسائل مختلف حرف زدند. در این جلسه اوسمار یک درخواست ویژه از مدیرعامل پرسپولیس داشت. سرمربی قرمزها که اصلا نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند، از درویش خواست خیلی زود مشکلات مالی باشگاه را حل کند و طی روزهای آینده به بازیکنان پرداختی داشته باشد.

کد خبر 845301 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی