Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@04:17:18 GMT

محورهای مازندر ان بارانی ایست

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۱۳۵

محورهای مازندر ان بارانی ایست

ایران اکونومیست- مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت محورهای استان را همراه با بارندگی و مه گرفتگی اعلام کرد.

 مرکز مدیریت راه های مازندران، وضعیت محورهای استان را همراه با بارندگی و مه گرفتگی اعلام کرد.

سید محسن هاشمی با اشاره به اینکه شاهد باران در اکثر محورهای استان هستیم، اظهار داشت: همچنین در محدوده امامزاده هاشم محور هراز، گدوک سوادکوه اسکات کیاسر شاهد مه گرفتگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای استان افزود: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه به صورت عادی و روان جریان دارد. برچسب ها: جاده های مازندران ، باران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جاده های مازندران باران محورهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • محور هراز باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است