Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:30:57 GMT

تسلیت ابوترابی به محمدی گلپایگانی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۳۵۵

تسلیت ابوترابی به محمدی گلپایگانی

امام جمعه موقت تهران در پیامی درگذشت سیدرضا حسینی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی فرد به محمدی گلپایگانی به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای محمدی گلپایگانی
ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری
ارتحال عالم ربانی، روحانی پارسا، زاهد و آراسته به مکارم اخلاقی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید رضا حسینی گلپایگانی را خدمت حضرت عالی، خانواده معزز ، بیت مکرم ایشان، مردم شریف و عالم پرور گلپایگان تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آن ‌شخصیت برجسته دینی که عمر مبارک خویش را در راه ترویج و نشر معارف قرآن و اهل بیت پیامبر اکرم (ص) سپری نمود و دو فرزند برومند و وارسته ایشان که در راه پرافتخار دفاع از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب به فیض شهادت نائل گردیدند، از خداوند متعال علو درجات مسئلت دارم.
سید محمد حسن ابوترابی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدحسن ابوترابي فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار شده و در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد در خصوص تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب اظهار کرد: موضوع در چندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه سه، همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و مؤثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب تاکید کرد.

کد خبر 745587

دیگر خبرها

  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • راهپیمایی گلپایگانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی