Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:24:41 GMT

سه پرتاب احسان حدادی در المپیک توکیو 2020 و کسب مقام چهاردهم / فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۳۶۳

‍‍‍‍‍‍

سه پرتاب احسان حدادی در المپیک توکیو 2020 و کسب مقام چهاردهم / فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از حامد حدادی خواسته‌ایم در فینال غرب آسیا به ما کمک کند.

طرفداری| تیم بسکتبال شهرداری گرگان، تنها نماینده ایران در رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیاست که موفق شد با پیروزی در تمامی مسابقات به عنوان نخستین تیم و تنها تیم بدون شکست راهی فینال این رقابت‌ها شود.

در مسیر صعود شهرداری گرگان به فینال سوپرلیگ غرب آسیا، بازیکنان خارجی این تیم یعنی «ویل چری» در پست پوینت‌گارد و «نورول پله» در پست سنتر، دو بازیکن آمریکایی بودند که نماینده ایران را بسیار کمک کردند. با این حال اما پس از صعود شهرداری به نیمه‌نهایی، سنتر آمریکایی این تیم از جمع گرگانی‌ها جدا شد تا کار برای نماینده ایران سخت‌تر شود.

با این وجود شاگردان هاشمی موفق شدند در نیمه‌نهایی الشرطه عراق را مقتدرانه شکست دهند و فینالیست شوند. از سوی دیگر جدول نیز تیم الریاضی لبنان، نماینده قدرتمند لبنان (قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها) با شکست دادن ساجس لبنان فینالیست شد تا حریف نماینده ایران در فینال این مسابقات شود.

الریاضی در نیمه‌نهایی این مسابقات با جذب ستارگان بزرگی چون «تون میکر»، سنتر تیم ملی استرالیا خود را برای فینال و جدال با شهرداری گرگان تقویت کرد؛ اتفاقی که تاکنون برای نماینده ایران رخ نداده و بدون سنتر تخصصی باید به فینال این رقابت‌ها پای بگذارد؛ اتفاقی که شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی این رقابت‌ها تمام شود.

در همین راستا، مصطفی هاشمی، سرمربی موفق تیم شهرداری گرگان، درباره جذب سنتر خارجی یا تخصصی برای این تیم جهت تقویت تیم و حضور پر قدرت در فینال مسابقات غرب آسیا به ایسنا گفت:

ما دیگر فرصت جذب بازیکن خارجی نداریم و با حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران، صحبت کرده‌ایم تا در صورت تمایل به نماینده ایران در آسیا کمک کند.

با توجه به حضور حدادی در تیم نفت آبادان و حذف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر در مرحله یک‌چهارم نهایی، او می‌تواند با پوشیدن شهرداری گرگان کمک‌حال نماینده ایران در آسیا باشد و باید دید آیا این اتفاق بزرگ و مهم برای نماینده ایران رخ خواهد داد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • «حبس مجرد» در راه توکیو