Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز‌،  بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در جلسه ستادملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان، اظهار کرد: دولت مصمم به حل مشکلات واحدهای تولیدی و خروج صنایع از رکود است و در این مسیر هر مدیر و دستگاهی همراهی نکند به دستگاه قضا معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بانک ها یکی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و اگر به درستی به وظایف خود عمل نکنند به هیات انتظامی بانک مرکزی معرفی می شوند تا به تخلف آن ها رسیدگی شود.

دین پرست با اشاره به اینکه در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی با هیچ دستگاه و ارگانی تعارف نداریم، افزود: طبق اطلاعاتی که ارائه شده است از سفر قبلی من به خوزستان تا کنون که بیش از یک ماه می گذرد برخی مصوبات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اجرا نشده است و تا فردا که در استان حضور دارم باید اسامی دستگاه هایی که در استان در انجام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همکاری نداشتند معرفی شوند تا برخورد لازم با آن ها انجام گیرد.

وجود ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح نیمه تمام در کشور

وی در ادامه بیان کرد: ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که بیشتر در بخش صنعت و معدن هستند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: از این تعداد سه هزار طرح بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به همین منظور ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در نظر دارد برای تکمیل طرح هایی که حجم سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال به بالا نیاز دارند ورود و حمایت کند.

وی گفت: در خوزستان نیز طرح های نیمه تمامی که پنج هزار میلیارد ریال به بالا برای تکمیل نیاز به سرمایه دارند در ستاد تسهیل مورد بررسی و حمایت قرار خواهند گرفت.

بنا بر این گزارش، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور به همراه یک هیات از مسئولان کشوری که عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی هستند از روز پنجشنبه در سفری ۲ روزه به خوزستان برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی سفر کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور عملکرد اهواز تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات واحدهای تولیدی ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد در مورد شعار امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه شعارهای سنوات گذشته، بر تولید تاکید داشتند تا با عبور از بحران اقتصادی، امسال به جهش تولید دست یابیم، چرا که یکی از اصلی ترین درمان‌های اقتصاد کشور، تمرکز بر جهش تولید و رفع ناترازی هاست.

وی تحقق شعار سال را با کمک مردم امری شدنی دانست و افزود: با ایجاد جاذبه می‌توان مردم را در سرمایه گذاری در تولید تشویق کرد تا با منابع مادی و معنوی به درآمدزایی دست یابیم.

وزیر صمت با تاکید بر رفع موانع موجود از طریق وضع یا اصلاح قوانین گفت: در مسیر تولید و رفع موانع نیازمند اجرای درست قوانین هستیم.

وی بیان کرد: اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه‌های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده کند.

علی آبادی خاطرنشان کرد: دنیا در آستانه تحولاتی بزرگ است و بایستی زیرساختهای تولید توسعه یابد که در این راستا وزارت صمت اولویت را برای بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان برای روش‌های نوآورانه در حوزه آینده فراهم می‌کند.

کد خبر 6064793 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • دولتمردان موانع تولید را از سر راه بردارند
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود
  • دولت برای تحقق شعار سال باید موانع تولید را از سر راه بردارد
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید