Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@01:04:13 GMT

کشف جسد فرد گمشده در روستای دوآب گرمسار

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۴۶۶

کشف جسد فرد گمشده در روستای دوآب گرمسار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: جسد فردی که مفقود شده بود پس از جست و جوی عوامل امداد و نجات از داخل یک چاه در روستای دوآب گرمسار بیرون کشیده شد.

مظفر محمدخانی بامداد جمعه داشت: مفقودی یک نفر در منطقه کیلان پیش از ظهر پنجشنبه هفتم مرداد ماه به هلال احمر اعلام شد.

وی از انجام عملیات نجات در محدوده محور ایوانکی به آبسرد، حوالی منطقه کیلان و روستای دوآب و اعزام پایگاه عامل مرکزی گرمسار خبر داد و افزود: این عملیات ساعت ۲۲ دیشب خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدخانی یادآور شد: بعد از تفحص تیم عملیاتی در منطقه ،طبق گفته افراد محلی مبنی بر وجود چاه و قنات ، تیم عملیات جستجو در این مناطق را شروع کرد و فرد مفقود در یکی از چاه‌ها پیدا شد.
وی ادامه داد: فرد مفقود با تلاش فراوان از چاه به بیرون انتقال داده شد که متاسفانه فوت شده بود و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

، فرد مفقود مرد چوپانی در حدود ۴۰ سال از اتباع افغان بوده است.ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علیرضا قاسمی گفت: سیل در جنوب سیستان و بلوچستان به تاسیسات پمپاژ، خطوط انتقال آب و شبکه توزیع شهر بنت و تعدادی از روستا‌های شهرستان نیکشهر آسیب رساند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به موقعیت منابع تأمین که عمدتا چاه‌های در حاشیه رودخانه‌ها هستند، به دلیل سیلابی بودنِ مناطق امکان دسترسی و ترمیم لوله‌های خطوط پمپاژ وجود نداشت، اما با فروکش کردن سیلاب و با عنایت به اهمیت تامین آب مورد نیاز خانواده‌های منطقه بلافاصله تیم‌های عملیاتی برای ترمیم آسیب‌ها وارد عمل شدند.
 وی گفت: تنها یک روستا در منطقه با مشکل آب رو به رو است که به دلیل سیلابی بودن منطقه امکان استقرار جرثقیل و دسترسی به لوله آسیب دیده وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در صورت فروکش شدن این سیلاب تیم عملیاتی مستقر در آن منطقه برای ترمیم خط آسیب دیده بلافاصه وارد عمل خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد