Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکن اقشار کم درآمد و مقاوم سازی شده کشور خاطرنشان کرد: احداث این ۱۰ هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می دهد.

وی، تأمین مسکن را اصلی ترین نیاز مردم عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام دولت در تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد، ایجاد امید را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی، ضمن تشکر از اهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تأمین مسکن اقشار کم درآمد، گفت: در راستای تفاهم نامه ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید، مقرر شد ۱۱ هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم درآمد در خراسان جنوبی احداث شود.

ملانوری متذکر شد: در جریان دو سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی ماه ۹۸ و خردادماه ۹۹، در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای برنامه امروز نیز ۳ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر آماده شده که افتتاح می شوند، تصریح کرد: کلید یک واحد به نیابت از همه مالکین به همسر شهید کوشه تحویل شد.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: ۳ هزار واحد باقیمانده نیز در حال ساخت است و تا ۴ ماه آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد و به مالکین تحویل می شود.

ملانوری خاطر نشان کرد: در قالب برنامه ساخت مسکن اقشار کم درآمد، احداث ۵ هزار واحد نیز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از این تعداد، طی دو سال اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل شده و مابقی در حال اجراست و به زودی تکمیل شده و تحویل می شوند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: به همت همه دستگاه های متولی در راستای تأمین مسکن ایمن اقشار کم درآمد و محرومین استان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ملانوریگفت: به منظور تکمیل زیرساخت های مورد نیاز واحد های احداث شده شامل راه دسترسی و اجرای شبکه های آب، برق، گاز و فاضلاب، اعتبارات مورد نیاز باید تامین شود.

وی تصریح کرد: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی ابلاغی به استان نیز می تواند، راهکار مناسبی در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این زیرساخت ها باشد.

کد خبر 5268776

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی حمید ملانوری مسکن ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام غدیر خم جشن عید غدیر واکسیناسیون اقشار کم درآمد خراسان جنوبی تأمین مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی