Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابوذر ابراهیمی ترکمان، درپیامی درگذشت محمد سرور رجایی، شاعرو ادیب فرزانه افغانستان را به اهالی فرهنگ و ادب فارسی تسلیت گفت. متن پیام او به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمد سرور رجایی شاعر و ادیب فرزانه موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب و اهالی فرهنگ و ادب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن عزیر سفر کرده عمر کوتاه اما سرشار از افتخار خود را وقف فرهنگ و ادب فارسی نموده و در مسئولیت‌های فرهنگی، خدمات ارزنده‌ای را به زبان و ادب فارسی کرد و به عنوان نماد دوستی، مایه مباهات دو ملت ایران و افغانستان محسوب می‌شد.

اینجانب درگذشت ناگهانی آن عزیز سفر کرده را به خانواده عزادار ایشان و تمامی اهالی فرهنگ و ادب فارسی، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر جزیل را برای بازماندگان شأن مسئلت می‌نمایم.

ابوذر ابراهیمی

کد خبر 5268767 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوذر ابراهیمی ترکمان محمد سرور رجایی پیام تسلیت درگذشت چهره ها تازه های نشر محمد سرور رجایی عید غدیر خم رایزنی فرهنگی ترجمه درگذشت چهره ها تجدید چاپ جشنواره نقش تن پوش رونمایی کتاب ادبیات کودک و نوجوان معرفی نشریات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معرفی کتاب سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ادب فارسی فرهنگ و ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • سد کجکی پر آب شده است
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است