Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:41:21 GMT

«شولتز» فعلا محبوبترین نامزد صدر اعظمی در آلمان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۸۰۹

«شولتز» فعلا محبوبترین نامزد صدر اعظمی در آلمان

نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می‌دهد که «اولاف شولتز»، نامزد صدر اعظمی حزب سوسیال دموکرات آلمان به جایگاه محبوبترین نامزد برای تصاحب این سمت از نظر شهروندان آلمانی ارتقاء پیدا کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "آر ان دی" آلمان، نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که "اولاف شولتز"، نامزد صدر اعظمی از حزب سوسیال دموکرات گوی سبقت را از "آرمین لاشت"، نامزد صدر اعظمی اتحادیه احزاب متحد مسیحی ربوده و به جایگاه محبوبترین نامزدها برای تصدی این سمت در بین شهروندان آلمانی ارتقاء پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظر سنجی که از طرف موسسه یوگو و در فاصله زمانی 23 و 26 جولای انجام شده نشان می دهد که اگر شهروندان می توانستند صدر اعظم خود را مستقیما انتخاب کنند 20 درصد به اولاف شولتز رای می دادند. 15 درصد هم به آرمین لاشت ، نامزد صدر اعظمی از اتحادیه احزاب متحد مسیحی رای می دادند و 13 درصد هم "آنالنا بائر بوک"، نامزد صدر اعظمی از حزب سبز را انتخاب می کردند.

این در حالی است که حدود یک ماه پیش در نظر سنجی مشابهی آرمین لاشت 21 درصد آراء شهروندان و رقیب آن در حزب سوسیال دموکرات 16 درصد آراء شهروندان را کسب می کرد. بائر بوک هم دو درصد دیگر از آراء خود را در نظر سنجی جدید از دست داده بود.

گزارش پلیس فدرال آلمان درباره اوضاع دراماتیک مناطق سیل زدههشدار آلمان درباره اوج گیری مجدد بحران پناهندگانپارلمان آلمان فشارهای اجتماعی بر افراد واکسینه نشده را خواستار شد

بعد از سیل ویرانگر اخیر در غرب آلمان محبوبیت اتحادیه احزاب متحد مسیحی و نامزد صدر اعظمی آینده این حزب در بین شهروندان کاهش چشمگیری داشته است.

انتخابات سراسری آلمان در پاییز آینده برگزار خواهد شد و با اعلام کناره گیری مرکل، این کشور باید شاهد آغاز دوره‌ای جدید باشد.

مرکل اعلام کرده که در دور بعد نامزد صدر اعظمی آلمان نخواهد شد و بعد از چهار دور تکیه زدن بر کرسی قدرت می خواهد این سمت را تحویل شخص دیگری بدهد.

مرکل از سال 2005 به این سو، چهار دوره پیاپی صدراعظم آلمان و بیش از هر سیاستمدار دیگری در این سمت بوده است.

رهبران و مسئولان اتحادیه احزاب متحد مسیحی رای به نامزدی آرمین لاشت برای صدر اعظمی آینده آلمان از اتحادیه احزاب متحد مسیحی دادند.

لاشت از نامزدهای محبوب صدر اعظمی در بین شهروندان آلمانی است.

مقامات حزب سبز آلمان هم به اتفاق آراء، "آنالنا بائربوک" را به عنوان نامزد صدر اعظمی آینده کشورشان از این حزب انتخاب کردند.

«"اولاف شولتز» که در حال حاضر وزیر دارایی آلمان و معاون مرکل است هم از سوی حزب سوسیال دموکرات با گرایش چپ میانه به عنوان نامزد پُست صدراعظمی این کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان اتحادیه احزاب متحد مسیحی حزب سوسیال دموکرات نامزد صدر اعظمی آرمین لاشت نظر سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، پس از آنکه ده‌ها نویسنده و نامزد جوایز قلم آمریکا، در اعتراض به جنگ علیه غزه، از شرکت در مراسم انجمن قلم آمریکا (پن) انصراف دادند، این انجمن مراسم سالانه اهدای جوایزش را لغو کرد.

شماری از نویسندگان سرشناس در نامه‌ای انجمن قلم آمریکا را به «خیانت» به تعهداتش متهم کردند.

بایکوت و لغو این مراسم در بحبوحه گسترش جنبش اعتراضی به جنگ غزه رخ داده است.

انجمن قلم آمریکا که بخش عمده‌ای از تلاش خود را به دفاع از آزادی بیان معطوف کرده است، روز دوشنبه اعلام کرد که مراسم هفته آینده را لغو می‌کند.

۹ نفر از ۱۰ نویسنده‌ای که برای جایزه کتاب انجمن قلم آمریکا نامزد شده بودند، به دلیل عدم حمایت این مجموعه از نویسندگان فلسطینی، از این رقابت انصراف دادند.

کد خبر 6086232 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی