Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع)، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: کلام ما در خطبه اول درباره تقوای عملی در ارتباطات بود، مکرر این امر مقام معظم رهبری که باید تقوا در زندگی روزمره برای مردم تبیین شود را گوشزد کردم؛ تقوا در مقام شعار به درد نمی‌خورد و در عمل ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه مشهد بابیان اینکه از هفته گذشته بحث تقوای عملی در ارتباط فرزندان با پدر و مادر را آغاز کردیم، افزود:  امروز به دلیل مقارن شدن با عید غدیر خم و شب میلاد مسعود امام هفتم به موضوع غدیر شناسی می‌پردازیم.

وی ادامه داد: معرفت‌شناسی غدیر یک مسئله ضروری است به‌ویژه اندیشه‌های سیاسی رشد یافته  امروز جامعه ولایی وابسته به امیر المومنین است.

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان اینکه تا امروز ما درباره غدیر زمانی که بحث می‌شد تنها تحلیل یک مسئله تاریخی بود که در تاریخ صدر اسلام اتفاق افتاد، بیان کرد: اما واقعیت غدیر این است که غدیر تاریخ نیست بلکه دارای دو ماهیت فیزیکی و جریانی است، ماهیت فیزیکی غدیر که در ذی‌الحجه سال دهم هجرت رخ داد، شایسته گزینی برحسب شایستگی ساختاری است.

وی اذعان کرد: معمولاً در شایسته گزینی ها افراد باهم ارزیابی می‌شوند و شایسته انتخاب می‌شود اما شایسته گزینی برحسب شایستگی ساختاری این است که افراد باهم ارزیابی نمی‌شوند و به خاطر یک ساختار ویژه و آفرینش بسیار خاص فرد مخصوص به‌عنوان شایسته‌ای که شایسته ساخته‌شده است گزینش می‌شود و جریان فیزیکی غدیر خم این‌گونه بود.

این خبر در حال تکمیل شدن است ...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد تقوای عملی ارتباط با والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که اعتمادآنلاین روایت کرده، در طول سفر ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، دانشگاه ملی زبان‌های مدرن اسلام‌آباد به جمیله علم‌الهدی، همسر وی، مدرک دکترای افتخاری در علوم تربیتی اعطا کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899558

دیگر خبرها

  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان