Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:42:46 GMT

سریال «قبله عالم» دهم مرداد ماه می‌آید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۹۷۹

سریال «قبله عالم» دهم مرداد ماه می‌آید

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون از پخش سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی روزهای یکشنبه به‌صورت اختصاصی از «فیلیمو» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شقایق دهقان در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

" «قبله عالم» دهم مرداد می‌آید!

سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی که در فضای تاریخی ساخته شده است قرار است روزهای یکشنبه به‌صورت اختصاصی از «فیلیمو» پخش شود و قسمت اول آن یکشنبه ۱۰ مرداد منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه فیلم‌برداری سریال که ساخت این اثر تاریخی را از شهر کاشان آغاز کرده بودند این روزها در تهران مشغول ضبط قسمت‌های باقی مانده هستند.
حامد کمیلی، سام درخشانی و هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی و پژمان بازغی با هنرمندی سروش صحت بازیگران این سریال هستند.
در خلاصه داستان این سریال که «حامد محمدی» نگارش آن را بر عهده داشته آمده است:
مادرجان این همه زن را مرخص بفرمائید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک میکنن قبله عالم را هوس‌ران جلوه دهند.
سریال «قبله عالم» به تهیه‌کنندگی «منوچهر محمدی» از تولیدات «فیلیمو» است. "

کد خبر 510766

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال قبله عالم شقایق دهقان فیلیمو سریال اینستاگرام حامد کمیلی حامد محمدی سام درخشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قبله عالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رائفی‌پور: قواعد و ضوابطی در این عالم هست که بی‌اطلاعیم!
  • صعود تیم باشگاه اورست اصفهان به رشته کوه‌های هیمالیا