Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:20:45 GMT

قصه پر غصه سیلندر گاز در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۰۰۱

قصه پر غصه سیلندر گاز در ایرانشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: علت کمبود گاز در این شهرستان در چند روز اخیر عدم جذب سهمیه گاز از سوی شرکت‌ها بوده است.

مهرداد طاهری افزود: در تیرماه متاسفانه شرکت‌های گاز شهرستان ایرانشهر فقط ۴۴ درصد سهمیه شهرستان را جذب کرده اند که این امر موجب کمبود گاز در شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عدم جذب ۵۶ درصد سهمیه گاز شهرستان از سوی شرکت‌ها باعث کمبود گاز شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس اداره صمت ایرانشهر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته دو دستگاه کشنده گاز به سیتم حمل و نقل گاز شهرستان اضافه شده که این مشکل کمبود برطرف می‌شود.

طاهری افزود: از ٩ دستگاه کشنده گاز در ایرانشهر ۵ دستگاه غیر فعال است که صاحبان آن‌ها باید هر چه سریعتر نسبت به فعال سازی این خودرو‌ها اقدام کنند.

ایرانشهر حدود ١٢ سال است که از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، اما متاسفانه به علت پراکندگی روستا‌ها و عدم گاز کشی این مناطق هنوز بعضی از مردم برای تهیه سیلندر گاز دغدغه دارند. 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلندر گاز مایع گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

 رسالی احدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور