Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:24:28 GMT

رئال- امباپه؛ شمارش معکوس برای انتقال بزرگ(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۰۶۷

مارکا مدعی شد شمارش معکوس برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بحث در مورد آینده کیلیان امباپه به یکی از مهمترین مسائل نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی تنها یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی او برای آینده مشخص نیست و خودش هم اظهار نظر قطعی در این باره انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 گزارش ها در ماه های اخیر حاکی از آن بوده که امباپه چند پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرده و به نوعی علاقه ای به ماندن در پارک دو پرنس ندارد؛ از طرفی بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستاره فرانسوی هدف اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او دیر یا زود راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. 

همچنین در روزهای گذشته رسانه‌های مختلف گزارش دادند که کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم خبر داده که قصد ندارد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند. در همین راستا مارکا صفحه اصلی امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر "شمارش معکوس برای امباپه" تاکید کرده که ستاره فرانسوی به PSG اطلاع داده که تمدید نکند و احتمالاً می‌توانیم شاهد این موضوع باشیم که او در یک سپتامبر برای رئال مادرید بازی کند. همچنین لوس بلانکوس 200 میلیون یورو برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ماه فوریه به باشگاه پی اس جی اطلاع داد که قراردادش را تمدید نمی کند و دیگر به او پیشنهادی ارائه ندهند. منابع اسپانیایی و فرانسوی با قاطعیت می گویند او فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

با این حال هنوز هستند کسانی که امیدوارند امباپه در صورت فتح سه‌گانه از تصمیمش منصرف شده و قراردادش را تمدید کند. حتی خود انریکه نیز در یکی از نشست هایش در این رابطه حرف زد.

انریکه بعد از پیروزی در زمین بارسلونا گفته بود تا امباپه خودش حرف نزند، ترجیح می دهد در این رابطه اظهارنظر نکند.

دیشب قبل از بازی پی اس جی برابر لیون، لوئیس انریکه در پاسخ به سوال خبرنگار آمازون پرایم در مورد اینکه آیا هنوز خوشبین به تغییر نظر امباپه است یا خیر گفت: «من مربی شوخ طبعی هستم و همه من را می شناسید. شک ندارم خیلی دوست داری از جواب من تیتر بزرگی پیدا کنی اما معتقدم این سوال را باید از امباپه بپرسی نه من. من هنوز منتظرم سینیور امباپه خودش در این مورد حرف بزند. روزی که او و باشگاه اظهارنظر کنند، من نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهم داشت.»

لازم به ذکر است که پاریس این بازی را 4-1 برد و کیلیان امباپه نیز با نظر انریکه نیمکت‌نشین بود.

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل