Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر سردار شهید مجتبی کلاهدوزان گفت: نام شهدا باید در تمام مناطق شهر در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

فاطمه سخاوت در حاشیه افتتاح خیابان سردار شهید کلاهدوزان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا در واقع زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها نزد مردم است.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های شهرداری اصفهان، افزود: بسیار خرسندیم که ادامه خیابان اردیبهشت به نام سردار شهید کلاهدوزان نامگذاری شده، البته خیابان‌های شهر در مناطق مختلف باید به نام شهدا آراسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر سردار شهید کلاهدوزان تاکید کرد: شهرداری برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش‌های بسیاری انجام داده که امیدواریم خداوند اجر آن‌ها را بدهد.

به گزارش ایمنا، در پایان آئین افتتاح خیابان سردار شهید کلاهدوزان، شهردار اصفهان با اهدای لوح تقدیر از همسر این شهید والامقام قدردانی کرد.

کد خبر 510756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهدا مدیریت شهری شهرداری اصفهان شهر کلانشهر نامگذاری خیابان نامگذاری شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مراسم یادواره۷۲ شهید روستا‌های بابااحمد، اسکوآباد، گزستان، ونین، سرابه، کچومثقال، کماسه، هندوآباد و حیدرآباد اردستان در مسجد روستای کچومثقال اردستان گفت: کشور‌های عربی حتی جرات دادن یک فشنگ به فلسطین را ندارند و انباردار آمریکا هستند.
آیت الله حاج سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: امروز شاهد وحشیانه‌ترین جنایت‌ها بر علیه ملت مظلوم فلسطین هستیم ک و وظیفه همگان حمایت از مردم غزه و فلسطین است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به جایگاه و مقام شهیدان ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌های شهدا خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان ساز است.

دیگر خبرها

  • حرم عبدالعظیم(ع) میزبان شب زنده داران لیالی قدر
  • محدودیت‌های ترافیکی مراسم شب‌های قدر در قم
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • پیکر‌های شهدای غزه در خیابان‌ها به خاک سپرده می‌شود
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • خاکسپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • خاک سپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان