Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند.

او افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۲۱۱ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۵۳ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سه گروه پرخطر دیگر علیه کرونا واکسینه خواهند شد

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۴۶۷ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری هزار و ۲۰۱ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۳۷ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران