Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اجرای اخطارها مبنی بر قطعی آب مشترکان پرمصرف از امروز اظهار داشت: در این زمینه مشترکان پرمصرف شناسایی و به آنها اخطاریه‌هایی ابلاغ شد و تعیین گردید که در صورت عدم توجه قطعی‌های ۲ تا ۵ ساعته را از فردا شنبه نهم مردادماه خواهند داشت.

بختیاری با بیان اینکه مصرف آب نسبت به سال قبل ۲ تا ۳ درصد افزایش داشته است گفت: ویروس کرونا و الزام به شستشو و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبل نیز به میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف آب شرب در تهران را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان داشت: طبق آمار و بررسی‌های صورت گرفته ۳۰ درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و ۲۰ درصد مشترکان جز مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق العاده مصرف بالایی دارند.

وی با تاکید بر این که جهت بهینه شدن و بهره مندی بیشتر از آب نیازمند همکاری مردم هستیم افزود: ۱۷ تا ۱۸ درصد آب کل کشور در شهر تهران مصرف می‌شود و از ابتدای تیرماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بد مصرف و پرمصرف تهرانی یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می‌کنند اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است.

کد خبر 5268836

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان تهران محمدرضا بختیاری مصرف آب ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام غدیر خم جشن عید غدیر واکسیناسیون مشترکان پرمصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، سی و‌دومین دوره مسابقات جودوى قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودوى مردان و بانوان ايران با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد روز‌ پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شوند،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت ها نیز با مشکل روبرو شد.

اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی های لازم جهت حضور جودوکاران کشورمان در مراسم وزن کشی و‌قرعه کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان ايران برای ساعت ۱۸ روز‌ پنج شنبه(۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه بازهم مسوولان فرودگاه از تاخیر در پروازهای کشور امارات خبر دادند.

این  تاخیرها و لغو پروازها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز( جمعه) پس از ۳۰ ساعت انتظار ملی پوشان ايران در سالن انتظار، تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و مراسم وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت ها بازماندند.
با این حساب جودوکاران کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • قطع گاز در رشت
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد