Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از فوت ۳ سرنشین خودروی پیکان خبر داد و گفت: به جز یکی از ۲ کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود ، ۳ سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرهاد کاوه‌آهنگران در جمع خبرنگاران با اشاره به تصادف پیکان و سواری MVM، اظهار داشت: متاسفانه شب گذشته یک حادثه بسیار تلخ در حومه شهر اصفهان (محدوده شهر بهارستان) اتفاق افتاد که باعث تاثر آتش نشانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تماس رانندگان عبوری با آتش نشانی شهر بهارستان و همزمان سامانه 125 آتش نشانی اصفهان در ساعت 15 دقیقه بامداد امروز برخورد دو خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش سوزی در سواری پیکان با 4 سرنشین (2 نفر خانم و آقا حدوداً 40 ساله و 2  کودک) اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 13 (سپاهان شهر) به سمت موقعیت اعزام شدند، گفت: در کمترین زمان ممکن آتش مهار شد اما متاسفانه به جز یکی از 2 کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود ، 3 سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند.

وی ادامه داد:  به رانندگان  توصیه می‌شود ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی، یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشند چرا که اگر حتی یکی از خودروهای عبوری دارای  خاموش کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نیامده بود.

پوشش‌های بیمه بدنه ماشین: راهکار آسان برای جبران خسارات مالی تصادفات تابستان 1400کاهش 7 درصدی تصادفات خونین در سمنان؛ جاده نظامی همچنان جان می‌گیردیک هتل‌آپارتمان در شیراز طعمه حریق شد/ نجات 15 مسافر/ حادثه مصدوم نداشت

پسر بچه 2 ساله به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با این حادثه، اظهار داشت: حادثه ویژه تصادف پیکان و سواری ام وی ام در ابتدای جاده قلعه شور اتفاق افتاد و کد 2 آمبولانس 115 به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: از چهار سرنشین خودرو سه نفر در آتش سوختند و نفر بعدی مصدوم پسر بچه 2 ساله با سوختگی شدید و وضعیت وخیم به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد.

انتهای پیام/166/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سواری پیکان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف هولناک هیوندا در محور جندق؛ وحشتناک‌ترین تصادف نوروز؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سواری هیوندا، عامل تصادف و آتش‌سوزی ۲ خودروی سواری در محور دامغان- جندق و جان‌باختن ۹ نفر بود.

ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ موسی بزرگی افزود: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و سواری هیوندا سوناتا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد که هیوندا عامل بروز حادثه است.

وی ادامه داد: پژو ۴۰۵ طبق بررسی‌ها ۶ سرنشین داشت که پنج نفر فوت شدند و یک نفر مصدوم داشت.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: خودرو هیوندا چهار سرنشین داشت که تمام سرنشینان فوت کردند.

جندق- معلمان محور ارتباطی دوطرفه بین استان سمنان و اصفهان از دل کویر می‌گذرد و در تمام تعطیلات در این محور حوادث مرگبار رخ می‌دهد.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم گفت: پسربچه پنج ساله مصدوم تصادف محور دامغان- جندق هوشیار است و با چند شکستگی، در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

کارن یحیایی افزود: مصدوم پنج ساله حادثه تصادف دامغان- جندق دارای شکستگی لگن، زانو، مچ دست، پارگی و آسیب پیشانی است.

وی ادامه داد: برای بررسی بیشتر وضعیت سلامت مصدوم آزمایش‌هایی در حال انجام است که باید منتظر نتیجه ماند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدوم پنج ساله حادثه تصادف و آتش سوزی ۲ خودروی سواری در محور دامغان- جندق در زمان حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر است.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  •  رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • تصادف هولناک هیوندا در محور جندق؛ وحشتناک‌ترین تصادف نوروز؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت