Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا عموزاده، به نمایندگی از رئیس شورای ائتلاف استان سمنان به همراه شماری از اعضای این شورا با دکتر علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی جهان، ایران و استان سمنان گفت‌وگو کردند.

در این نشست صمیمی که با استقبال نماینده مردم دامغان در مجلس همراه شد، حاضران بر لزوم خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم و رفع تنگناها و مشکلات موجود در بخش‌های مختلف تأکید کردند و کمک به دولت مردمی آینده یکی از اولویت‌های جدی عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رضا عموزاده، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ و از اعضای شورای ائتلاف استان سمنان در این نشست، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان و نیز فعالیت‌های شورای ائتلاف و وحدت استان در راستای هم‌افزایی، همدلی و اتحاد میان نیروهای انقلابی استان ارائه داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر شورای ائتلاف استان سمنان در راستای تقویت وحدت بین نیروهای انقلابی استان، خواستار تداوم برگزاری این نشست‌ها شد و دریافت نظرات شورای ائتلاف استان سمنان را در پیشبرد خدمات‌رسانی به مردم حائز اهمیت دانست.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان انتخابات ریاست جمهوری مجلس علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس سیدابراهیم رئیسی شورای ائتلاف استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی

یک ائتلاف اردنی از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، ائتلاف احزاب ناسیونالیست و چپ‌گرای اردن امروز-سه‌شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی حق مشروع این کشور در مقابله با سرکشی رژیم اشغالگر و تجاوز مکرر به حاکمیت کشورها است.

طبق گزارش المیادین، این ائتلاف تاکید کرد: پاسخ ایران در حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین بود.

ائتلاف احزاب ناسیونالیست و چپ‌گرای اردن خاطرنشان کرد: نقض حاکمیت اردن را به‌طور قاطعانه محکوم می‌کنیم و ما خواهان بستن پایگاه‌های نظامی ناتو در خاک کشورمان هستیم.

پیش از این «ایمن الصفدی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه اردن در گفت‌وگویی با شبکه ماهواره‌ای «المملکه» در توجیه مشارکت کشورش در مقابله با عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: «اردن به دنبال تنشی با ایران نیست، ما خواهان روابطی خوب با ایران متکی بر اصل دخالت نکردن در امور داخلی و اصل احترام هستیم.»

الصفدی در ادامه نیز مدعی شد: «این ارزیابی وجود داشت که خطر جدی سقوط پهپادها و موشک‌های ایرانی در اردن وجود دارد و نیروهای مسلح (اردن) با این خطر مقابله کردند، اگر این خطر از جانب اسرائیل هم باشد، اردن همین اقدام را انجام خواهد داد.»

وزیر خارجه اردن در ادامه با سرزنش رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: این اسرائیل بود که این بحران را آغاز کرد.

او در ادامه مصاحبه‌اش با شبکه «المملکه» گفت: «تداوم جنگ علیه نوار غزه موجب گسترش جنگ و بروز تنش بیشتر در منطقه شده و کار را به جنگی منطقه‌ای خواهد کشاند.»

الصفدی افزود: «چالش کنونی این است که مانع از تنش بیشتر شویم و مسؤولیت آن بر گردن اسرائیل است چراکه جرقه این تنش حمله اسرائیل به کنسولگری ایران است.»

همچنین ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: روابط ما با اردن دوستانه است و در طول ماه‌های گذشته، تماس‌های مستمری بین مقامات ۲ کشور وجود داشته است و گفت‌وگوهای بسیار خوبی بین وزرای امور خارجه دو کشور در خصوص نحوه مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با نگاه مشترک به تهدیدهای رژیم صهیونیستی نسبت به موضوع صلح و امنیت در منطقه، این گفت‌وگوها و رایزنی‌ها بین ۲ کشور ادامه پیدا کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند!
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • هیچ توجیهی برای کوتاه آمدن از حجاب وجود ندارد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار