Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی افزود: بسیاری از مشکلات خانوادگی و قضایی در فضای مجازی اتفاق افتاده که هیچ گونه نظارتی در آن توسط دستگاه های اجرایی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت محدود کردن مردم موفقیت آمیز نبوده، ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی برای جلوگیری از فریب جوانان، توهین و افترا و نا امنی امری اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی نیاز به نظارت و فرهنگ سازی دارد، اظهار  اشت: فیلتر کردن و محدودسازی دسترسی به اینترنت در زمان های گذشته نشان داده که هیچ کدام راه حل مناسبی برای حل موضوع نیست.

ماموستا امامی با اشاره به برگزاری المپیک توکیو و آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان گفت: ورزشکار اهل کشور الجزایر با عدم حضور در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی برای همیشه قهرمان ماند و مورد استقبال باشکوه ملت خود قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

وی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» ابتدا در هفت تیر سال جاری به مجلس ارائه، اما به دلیل مخالفت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و مردم و کاربران فضای مجازی، از دستور کار مجلس خارج شد.

طرح "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" در شش فصل و ۳۷ ماده تنظیم شده است.

از نگاه نمایندگان مخالف، هدف این طرح اعمال محدودیت است نه مدیریت اما در مقابل نمایندگان موافق، هدف آن را ساماندهی فضای مجازی مطرح کرده‌اند.

طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی»، دوباره در دستور جلسه این هفته مجلس قرار گرفت.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور مهاباد آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی