Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:36:08 GMT

ترورهای شخصیتی در دستور کار ضدانقلاب است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۷۳۵

ترورهای شخصیتی در دستور کار ضدانقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به غدیر به عنوان جشن بزرگ شیعیان؛ گفت: بخشیدن انگشتر در رکوع توسط حضرت امیر(ع) آنقدر زیبا بود که خداوند برایش یک آیه نازل فرمود و معروف شد به آیه ولایت.

امام جمعه شهرکرد به ۱۱ مرداد اشاره کرد و ادامه داد: این روز، برای گرامیداشت شیخ فضل الله نوری انتخاب شده و لازم است جوانان از حادثه ۱۱ مرداد ۱۲۸۸ خیلی عبرت بگیرند؛ چرا این روز اینقدر مهم است؟ چون شیخ عزیز را قبل از ترور نظامی، ترور شخصیتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شیخ فضل الله دنبال مشروطه مشروعه بود و بسیار هم در زمان خودش هوادار داشت؛ اما به دلیل موفقیت‌آموز بودن ترور این شیخ عزیز کار به جایی رسید که افکار عمومی و حتی فرزند این شیخ هم در برابر اعدامش سکوت کردند و طیف زیادی از مردم اعدام را حق شیخ می‌دانستند.

نکونام افزود: امروز دقیقا کار رسانه‌های ضد انقلاب همین است، با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب چهره‌های مؤمن و انقلابی تلاش می‌کنند؛ امیدواریم این حوادث عبرتی برای ما به خصوص جوانان باشد تا مواظب تخریب دشمن باشیم.

وی با اشاره به بداخلاقی موجود در فضای مجازی، تصریح کرد: امروز فضای مجازی سرشار از مطالب غیرواقعی و کذب و گاها بداخلاقانه است، قضاوت‌های نابه‌جا، قلم زدن‌های بی اساس، بازنشر دادن‌هایی که صرفا بر اساس شنیده‌هاست و موارد دیگری از این دست که مصداق بی‌تقوایی است و باید مؤمنان نسبت به این مسئله مهم حساس باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره مجدد به حادثه غدیر، توضیح داد: امروز مسئله اطعام در بین مردم و شیعیان به خوبی ایجاد شده و گروه‌های مختلف مردمی و فرهنگی برای اطعام غذا در این روز اقدام می‌کنند که خیلی کار پسندیده‌ایست؛ امیدواریم روزی برسد که در عید غدیر همه سر سفره اطعام برسیم.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: ترور ضد انقلاب امام جمعه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش قدس آنلاین، یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس