Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به دیدار اخیر رییس‌ جمهوری و دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید فرمایشات معظم‌له، فصل‌الخطاب همه مردم و مسوولان برای برون‌رفت از مشکلات و تداوم عزت و اقتدار کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رمز و راز موفقیت در نظام اسلامی بر پایه توکل و توسل به حضرت حق و ائمه اطهار (ع) و اخلاص و عمل دینی و انقلابی تعریف می‌شود ادامه داد: مسوولان باید تمامی امور خود را با اخلاص و ایمان برای حل مشکلات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: اگر در تمامی کارهایی که توسط مسوولان و دولتمردان صورت می‌گیرد ایمان و اخلاص با استفاده از نیروهای مومن، جوان و انقلابی پیگیری شود بدون شک دارای ثمرات ارزشمند برای کشور است .

ناصری گفت: تربیت نیروی انسانی مجرب و انقلابی و بهره‌گیری درست و کامل از تمامی ظرفیت‌های داخلی برای تولید و اشتغال باید در عمل محور اهداف و حرکت مسوولان و دولت آینده قرار گیرد.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: در برجام، آمریکا به رغم تمامی وعده‌های خود بر خلاف آن عمل کرد و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده بودیم و این روحیه توسط جبهه استکبار علیه کشور ما ادامه دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: دلبستگی به قول‌های دروغین آمریکا و اروپا هیچ فایده‌ای به حال مردم و کشور ندارد و باید مردم و مسوولان با همدلی برای ساختن کشوری مقتدر بیش از گذشته تلاش کنند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: رییس‌جمهوری منتخب و دولت آینده باید از تجریه دولت مستقر برای رسیدن به اهداف انقلابی و برون‌رفت از مشکلات بر اساس مصالح نظام و انقلاب و خدمت به مردم استفاده کند.

ناصری به اهمیت روز مباهله و بزرگداشت آن همانند روز غدیرخم و دهه امامت و ولایت اشاره کرد و پاسداشت مناسبت‌های مهم قمری و شمسی را توسط همگان و جوانان خواستار شد.

قبل از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، سرهنگ غلامحسین دشتی از کارشناسان سیاسی و عضو منتخب شورای اسلامی شهر یزد به اهمیت اقامه نمازجمعه در نظام اسلامی و نقش آن در جامعه در ابعاد مختلف اشاره کرد.

  

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور یزد آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور یزد آیت الله محمدرضا ناصری ستاد اقامه نماز کشور یزد آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شعار هر سال هوشمندانه و با تدبیر از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌شود، گفت: این بدان معنی است که به این شعار باید نگاه عملیاتی داشته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با یادآوری اینکه نام‌گذاری سال به هیچ وجه شعار نمادین نبوده، بلکه دستور موکدی است که باید عملیاتی شود، افزود: برای اینکه شعار سال تحقق یافته و شاهد جهش تولید به واسطه مشارکت مردم باشیم، باید ریل‌گذاری لازم توسط مدیران و صاحب‌نظران انجام شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به یکی از موضوعات مهم امروز کشور یعنی جوانی جمعیت اشاره و با تاکید بر اینکه این موضوع باید به جد پیگیری شود، ادامه داد: برای اینکه شاهد تحقق موضوع جوانی جمعیت باشیم، باید اهمیت این موضوع بیش از پیش و در شرایط مختلف تکرار و تبیین شود؛ چرا که بدون این اقدامات نمی‌توان به نتیجه دلخواهد دست یافت.

وی با بیان اینکه نسل جوان در زمینه فرزندآوری با دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی مواجه هستند که این نگرانی‌ها باید برطرف شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات معیشتی و دغدغه‌های اقتصادی باعث شود که جوانان از روزی‌رسانی خداوند به بندگان خود ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان همچنین به انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله موشکی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: بی‌تردید این عملیات یک پاسخ مشروع به اقدام جنایتکارانه اسرائیل بود که باعث شد غرور ملی در درل ملت ایران تقویت شده و دوستان و دشمنان به اقتدار ایران اسلامی معترف شوند.

کد خبر 6086230

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند