Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:55:56 GMT

خداحافظی احساسی رافائل واران با هواداران رئال

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۰۴۳

خداحافظی احساسی رافائل واران با هواداران رئال

3 روز پیش منچستریونایتد اعلام کرد که با رافا واران مدافع فرانسوی رئال مادرید به توافق رسیده و او امروز با رئالی ها خداحافظی کرد.

ه گزارش "ورزش سه"، انتقال 50 میلیون یورویی رافائل واران به منچستریونایتد او را به چهارمین فروش بزرگ در تاریخ رئال مادرید تبدیل کرد. البته با توجه به مشکلاتی که همه باشگاه های بزرگ در مقطع شیوع ویروس کرونا با آن درگیر هستند، این رقم بسیار چشمگیرتر هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واران در سن 18 سالگی با 10 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و 10 سال بعد و بعد از فتح سه لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و رقم زدن روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ رئال مادرید، با پنج برابر آن مبلغ این باشگاه را ترک کرد.

 

 

 

 

واران امروز با انتشار متنی در اینستاگرام خود، وداعی احساسی با دوست داران رئال داشت:« روزهای گذشته سرشار از احساسات بودند. احساساتی که می خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. پس از 10 سال شگفت انگیز و خارق العاده در رئال مادرید، باشگاهی که همیشه در قلب من جای خواهد داشت، روز خداحافظی فرا رسیده است.

از سال 2011 که به اینجا آمدم، از تمام تصورات فراتر رفتیم و چیزهایی کسب کردیم که هیچ وقت رویای آنها را هم نمی دیدم. می خواهم از همه مربیان و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند یا کار کرده اند به خاطر کارهایی که در حق من انجام دادند تشکر کنم. از همه مادریدیستاها نیز تشکر می کنم؛ آنهایی که همیشه نسبت به من محبت داشتند و با توقعات بزرگشان، مرا وادار می کردند که نهایت تلاشم را به کار بگیرم و برای هر موفقیتی مبارزه کنم.

 

 

 

 

این افتخار را داشتم که با بهترین بازیکنان جهان در یک رحتکن حضور داشته باشم، پیروزی های بی‌شماری داشتیم که هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد، مخصوصا "لا دسیما" (دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا). متوجه شدم این که توانستم لحظات استثنایی را تجربه کنم، چه مزیت بزرگی برای من بود. در پایان می خواهم از همه اسپانیایی ها تشکر کنم، مخصوصا اهالی مادرید، جایی که دو فرزند من به دنیا آمدند.

اسپانیا و رئال برای من همیشه خاص خواهند ماند. سفری که تجربه کردم، از همه لحاظ شگفت انگیز بود. با این حس که از تمام توانم مایه گذاشتم، مادرید را ترک می کنم. حاضر به عوض کردن هیچ جزئی از داستان‌مان نیستم و حالا شروع یک دوره جدید.»

رئال مادرید منچستر یونایتد تیم ملی فرانسه رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد تیم ملی فرانسه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس

جدا از حواشی داوری، اما هواداران رئال مادرید حرکتی زیبا را در برنابئو به نمایش گذاشتند.

طرفداری | دیدار جذاب رئال مادرید و بارسلونا با کامبک شاگردان آنچلوتی با نتیجه 3-2 به سوی مادریدی‌ها به پایان رسید.

این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

هواداران رئال مادرید اما پس از مصدومیت فرنکی دی یونگ و وقتی که او با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد، او را به شدت در استادیوم سانتیاگو برنابئو تشویق کردند و جلوه‌هایی زیبا از اخلاق را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم توسط هواداران رئال مادرید در استادیوم برنابئو / ویدیو  

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود