Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:54:39 GMT

شرط مهم بایرلورکوزن برای خرید سردار

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۰۶۹

شرط مهم بایرلورکوزن برای خرید سردار

به گزارش تابناک، سیمون رولفز در خصوص پنجره نقل و انتقالات باشگاه لورکوزن با کیکر صحبت کرد و در خصوص شرایط آمدن سردار آزمون به این تیم پرده برداشت.

لوکاس آلاریو که 4 فصل است در خط تهاجمی لورکوزن بازی می کند، این تابستان از اودینزه پیشنهاد داشته و قصد دارد راهی سری آ شود. اگر او لورکوزن را ترک کند، این باشگاه برای خرید سردار اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن گفت: قرارداد لوکاس یک سال دیگر به پایان می رسد. ما صحبتی در این خصوص با هم نکردیم ولی فکر می کنید، نظر مشترکی نسبت به آینده خواهیم داشت. ما اجازه نخواهیم داد که آلاریو سال آینده به صورت بازیکن آزاد و رایگان تیم را ترک کند.

رولفز گفت: اگر مهاجمی تیم را در این تابستان ترک نکند، ما نیز خریدی نخواهیم داشت.

باشگاه لورکوزن قصد دارد برای تمدید قرارداد آلاریو اقدام کند ولی اگر نتواند او را نگه دارد، این تابستان این بازیکن به اودینزه ایتالیا خواهد پیوست و شرایط آمدن سردار آزمون مهیا خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی لورکوزن سردار آزمون المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم

بایرلورکوزن برای اولین‌بار در تاریخ خود توانست قهرمان بوندسلیگا شود و در عین حال، به سلطۀ 11 ساله بایرن مونیخ نیز در این رقابت‌ها پایان دهد. 

 

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • خلاصه بازی وست هم ۱-۱ بایرلورکوزن (لیگ اروپا - 2023/24)
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • گل مایکل آنتونیو به بایرلورکوزن (وست هم 1-0 بایرلورکوزن)
  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025