Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا آن را نگران کننده دانست و خواستار همکاری نیروهای مسلح و سپاه برای استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز در استان بوشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از شاخص‌های بنیادین والای شخصیت انسانی را خدمت به دیگران دانست و اظهار داشت: خدمت به دیگران، نشان از ایمان، تقوا، اخلاق و عبور از خود و هوشمندی انسان در مدیریت جامعه و سالم‌سازی روانی و اجتماعی محیط پیرامونی و ایجاد عاقبت خیر برای خود و دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت در پایان دوره مسئولیت آنان اظهار داشت: معظم‌له در این دیدار بر قدر دانستن خدمتگزاری به مردم به‌عنوان یک نعمت تأکید کردند.

امام جمعه بوشهر، با استناد به بیانات مقام معظم رهبرى مبنی بر استفاده از تجربه گرانقدر این دولت در بی‌اعتمادی به غرب اضافه کرد: اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد چراکه از هر جا که بتوانند می‌خواهند به ایران ضربه بزنند.

وی افزایش بیماران کرونایی را نگران کننده دانست و تصریح کرد: متأسفانه وضعیت حاد بیماری کرونا در استان بوشهر شرایط بسیار سختی را برای مردم، کادر درمان و بیماران ایجاد کرده که یکی از آثار آن، عدم توان بیمارستان‌های استان در پذیرش و بستری کردن برخی از بیماران است.

صفایی بوشهری، استقرار بیمارستان صحرایی و تأمین تجهیزات با همکاری نیروهای مسلح و سپاه پاسداران با توجه به افزایش بیماران کرونایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران تقاضا می‌شود که سریعاً به اعزام نیروهای کارآمد کادر درمان شامل پزشک، پرستار و کمک پرستار و استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کنند و اگر این کار صورت نگیرد شاهد یک فاجعه گسترده انسانی در استان بوشهر خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر: نماز جمعه مدرسه، بصیرت‌افزایی و زبان گویا نیازهای اجتماعی و مردمی است

اقامه نماز جمعه در همه شهرهای استان بوشهر لغو شد امام‌جمعه بوشهر: مسئولان بهداشت و درمان در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا تلاش جهادی کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با قدردانی از برگزار کنندگان مراسم عید غدیر به‌ویژه بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: از همکاری مساجد، هیئات مذهبی، خیران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، جامعه روحانیت، اصحاب رسانه به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همه تلاشگران در این عرصه قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی امام جمعه بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه

بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر»، روز گذشته در مجموع بیش از ۳۹۰۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در جدولِ «آمار جهانی کرونا» (کووید ۱۹) ثبت و ۵۷ فوتی گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، هنگ کنگ با ثبت ۳۴ فوتی و شیلی با بیش از ۱۲۰۰ مورد جدید ابتلا به ترتیب بالاترین آمار تلفات و مبتلایان کرونایی را در شبانه‌روز گذشته در جهان گزارش کردند.

طبق آمار جهانی در مجموع موارد ابتلا در کشورهای مختلف، تاکنون به ۷۰۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۸۹۰ نفر رسیده و مرگ بیش از ۷ میلیون بیمار نیز تأیید شده است.

داده‌های ورلداُمتر همچنین حاکی از آن است که بیش از ۶۷۵ میلیون و ۶۱۹ هزار پرونده پزشکی (۹۹ درصد) از کل ابتلاهایی که نتایج آن مشخص شده، به بهبود مبتلایان شامل بیماران تحت درمان در منزل یا بیمارستان منتهی شده است.

پایگاه داده‌های جهانی ورلداُمتر از تاریخ ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی، ثبت آمار رسمی مرتبط با کرونا را آغاز کرده است.

در میان ۱۰ کشوری که به عنوان مناطقی با بالاترین آمار ابتلا در بالای جدول ورلداُمتر جای گرفته‌اند، آمریکا همچنان با ثبت بیش از ۱۱۱ میلیون ابتلا و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار فوتی به ترتیب رکورد ابتلا و مرگ‌های کرونایی را در کل دنیا دارد.

پس از آمریکا، دو کشور هند و فرانسه با عبور از ۴۰ میلیون ابتلا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به لحاظ آمار کل مبتلایان اشغال کرده‌اند.

همچنین در فهرست آمار فوتی‌های این بیماری در حال حاضر بعد از آمریکا، برزیل با بیش از ۷۰۰ هزار فوتی و هند با بیش از ۵۰۰ هزار فوتی، بیشترین مرگ‌ و میر کرونایی را به ثبت رسانده‌اند.

بر همین اساس، فرانسه در حال حاضر رکورددار ابتلا در قاره سبز (اروپا) است و روسیه نیز با ثبت بیش از ۴۰۲ هزار فوتی، بالاترین آمار مرگ‌های کرونایی را تاکنون در این قاره گزارش کرده است.

تازه‌ترین آمار کرونا در نقاط مختلف دنیا به تفکیک کشورها و با تقسیم‌بندی‌های قاره‌ای، زمانی و موضوعی در جدول جهانی ورلداُمتر به‌روزرسانی می‌شود.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • بوشهری‌ها از اقدام سپاه پاسداران حمایت می‌کنند
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه