Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:36:11 GMT

شوک در تنیس المپیک: جوکوویچ باخت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۲۰۱

شوک در تنیس المپیک: جوکوویچ باخت

نفر اول تنیس دنیا در المپیک توکیو شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مسابقات تنیس المپیک توکیو و در مرحله نیمه نهایی مسابقات، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به مصاف الکساندر زورف آلمانی رفت که در نهایت تلاش دو تنیسور، این زورف بود که توانست در دو ست با نتایج 6-3 و 6-1 پیروز مسابقه شود و شگفتی بزرگی خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که ست اول با برتری جوکوویچ با نتیجه 6-1 پایان یافته بود اما نمایش درخشان زورف باعث شد تا او با شکست جوکوویچ فینالیست شود. البته این نکته را باید یادآور شد که زورف هم اکنون رنک 5 تنیس دنیا در بخش مردان است و شکست دادن جوکوویچ از این لحاظ شگفتی محسوب می شود که صربیناتور در گرنداسلم های اخیر غیرقابل شکست بود و به همین منظور، این پیروزی زورف برابر نفر اول تنیس دنیا، شگفتی بزرگی در دنیای تنیس قلمداد می شود ضمن اینکه با این شکست، دیگر در صورت فتح مسابقات تنیس آزاد آمریکا نیز نوله به گلدن اسلم دست نخواهد یافت چرا که مدال طلای المپیک را از دست داد.

دیگر فینالیست مسابقات نیز کارن خاچانوف است. خاچانوف نیز صبح امروز موفق شده بود با شکست پابلو کارنیوی اسپانیایی فینالیست شود. در هرحال نواک جوکوویچ نیز از رسیدن به مدال طلای المپیک در بخش تک نفره انفرادی باز ماند و باید برای کسب مدال برنز با پابلو کارنیو مصاف کند. دیدارهای فینال و رده بندی روز یکشنبه برگزار خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی جوکوویچ المپیک توکیو تابناک ورزشی تنیس المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی تنیس دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. این شکست، سنگین ترین باخت آبی های لندن مقابل توپچی های لندن بود. همچنین مائوریسیو پوچتینو یکی از سنگین ترین باخت های دوران مربیگری خود را تجربه کرد.

سنگین ترین باخت های دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو تاتنهام ۲-۷ بایرن مونیخ / ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا آرسنال ۵-۰ چلسی / ۲۰۲۴ لیگ برتر انگلیس رئال مادرید ۵-۰ اسپانیول / ۲۰۱۲ لالیگا اسپانیول ۱-۵ بارسلونا / ۲۰۱۰ لالیگا نیوکاسل ۵-۱ تاتنهام / ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست