Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:36:52 GMT

ماراتن علمی کارشناسی ارشد به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۲۰۲

ماراتن علمی کارشناسی ارشد به پایان رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: در آخرین روز از آزمون کارشناسی ارشد، یک هزار و ۶۲۶ نفر زن و یک هزار و ۷۱۱ نفر مرد در ۶۳ رشته امتحانی شرکت کردند.

او افزود: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، در دهه اول شهریورماه از طریق سامانه سازمان سنجش اعلام خواهد شد و پس از آن داوطلبان مجاز می‌توانند در همان زمان نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر بخوانيد

رقابت ۸ هزار و ۴۳۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد در چهارمحال و بختیاری

مشتاقی اضافه کرد: فهرست معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های خاص برای آزمون‌های تشریحی و عملی دهه دوم شهریورماه اعلام می‌شود و آزمون‌های تشریحی در دهه اول مهرماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

او ادامه داد: بیشترین تعداد داوطلبان، آزمون خود را در حوزه امتحانی دانشگاه شهرکرد سپری می‌کنند، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که پیش از این قرار بود روز‌های پنجم تا هفتم خردادماه برگزار شود که بر اساس تصمیم کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ‌های ششم، هفتم و هشتم مردادماه ۱۴۰۰ موکول شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد کنکورارشد رقابت داوطلبان پایان آزمون آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: ثبت نام چهل و سومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر از ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا هجدهم اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی با اشاره به تاریخ برگزاری چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ گفت: آزمون‌های عملی از تاریخ ۱۶ خرداد ماه تا ۲۳ خرداد ماه و آزمون‌های نظری به صورت حضوری –آنلاین از تاریخ ۲۲ خرداد ماه تا ۲۵ خرداد ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون شامل رشته‌های هنری شاخه کار و دانش و استاندارد‌های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر در رشته‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی، چاپ، هنر‌های سنتی و... است که بر اساس تفاهم نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لیست استاندارد‌ها و رشته‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: ثبت نام آزمون ادواری به صورت الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir صورت می‌پذیرد و افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی آزمون با کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی، گواهینامه معتبر دریافت نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت