Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های دومین نماز جمعه مرداد ماه ۱۴۰۰ مهدی شهر به میزبانی مصلای نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر جنگ نرم هر روز با فتنه‌ای جدید روبرو است و پدیده‌ای که در برابر این فتنه‌ها ایستاده و توانسته آنها را خاموش کند، نماز جمعه است، بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ۹۰۰ تریبون نماز جمعه در کشور وجود دارد و مشغول پیام رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و تبیین استراتژی‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ شاهد بودیم که بعد از هشت ماه که انقلاب مخملی در کشور شروع شده بود، آنکه چشم فتنه را کور کرد خطبه بصیرت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و لذا انقلاب اسلامی در تمام برهه‌ها مدیون نماز جمعه است چرا که از همین مکان‌ها بود که اعزام نیروها به جبهه صورت می‌گرفت و پشتیبانی‌های نیروهای مسلح و امور سیاسی انجام می‌شد.

راهبرد نادرست دولت روحانی

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه نماز جمعه اجتماع هفتگی و یک حج محسوب می‌شود که همدلی می‌آفریند، تاکید کرد: باید قدردان نعمت نماز جمعه در انقلاب اسلامی باشیم.

بارانی در دومین بخش سخنان خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دولت دوازدهم دولتمردان را بدرقه‌ای عبرت‌آموز کردند، گفت: معظم‌له هیچ دولتی را اینگونه بدرقه نکرده بودند چرا که نخستین درس به دولت توحید عملی بود چرا که طبق تعالیم اسلام هر کاری که مسئولی انجام می‌دهد اگر برای خدا باشد، توشه‌ای برای آنها در آخرت محسوب می‌شود بنابراین همه کسانی که مسئولیتی بر دست می‌گیرند باید این توحید عملی را در نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه دومین درس رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت دوازدهم و مسئولان تجربه تلخ اعتماد به غرب بود، افزود: دولت روحانی با شعار دیپلماسی و شعار مذاکره غرب رای آورد و مردم یادشان نرفته که می‌گفت باید سانترفیوژها و چرخه صنعت بچرخد و همه چیز را به مذاکره گره زد هشت سال کشور در این مسیر قرار گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی این درس را برای آیندگان بیان کردند که اعتماد به غرب یک اشتباه است.

عدم اعتماد به غرب

امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه هرکس به غرب اعتماد کند باید بداند که آنان دنبال منافع خودشان هستند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که آیندگان باید از این دولت درس بگیرند چرا که معلوم شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و غرب به ما کمک نمی‌کند.

بارانی با بیان اینکه اشتباه فاحشی است که کسانی فکر کنند دولت‌های آمریکا با یکدیگر فرق می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها اندیشکده هایی دارند که در آن راهبردهای ۵۰ ساله این کشور نوشته می‌شود در آن راهبردها همه چیز به نفع آنها برنامه‌ریزی خواهد شد. سند این اندیشکده ها این است که اگر آمریکا بخواهد کدخدای منطقه بماند باید در قلب آسیا بر منابع نفتی و گازی مسلط باشد و برای این کار باید ایران مهار شود تا بتواند تسلط کافی در منطقه داشته باشد لذا این راهبرد تفاوتی بین اوباما، ترامپ و بایدن و.. نیست.

وی افزود: درس سومی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار روز گذشته خطاب به دولت روحانی بیان کرد این بود که نتیجه اعتماد به غرب این شد که خیلی از برنامه‌های داخلی کشورمان انجام نشد و بسیاری ظرفیت‌های داخلی شکوفا نشدند.

کد خبر 5268914

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان دولت روحانی انقلاب اسلامی ایران محمد بارانی ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام خطبه های نماز جمعه جشن عید غدیر غدیر خم رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اعتماد به غرب دولت روحانی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است

مجتبی عبداللهی در پیام خود آورده است: این روز بزرگ به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت ولی عصر(عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسالت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟