Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:31:17 GMT

تورنمنت فوتسال تایلند؛ ایران قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۳۴۴

تورنمنت فوتسال تایلند؛ ایران قهرمان شد

تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار فینال تورنمنت تایلند مقتدرانه مقابل میزبان به پیروزی رسید.

به گزارش" ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال تورنمنت فوتسال قاره 2021 دقایقی پیش به اتمام رسید و ملی‌پوشان کشورمان با ارائه نمایشی خیره کننده به برتری پنج بر یک دست پیدا کردند. در این دیدار علیرضا رفیعی (۲گل) ، بهزاد عظیمی (۲گل) و فرهاد توکلی برای ایران گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال ایران بعد از صعود از گروهی که در آن قرار داشت در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود ازبکستان را با نتیجه 7- 5 شکست دهد. از نتایج خوب ایران در بازی های گروهی می توان به پیروزی 5-0 شاگردان ناظم الشریعه در مصاف با لیتوانی میزبان جام جهانی اشاره کرد.

 

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان یکی از نمایندگان فوتسال آسیا برای حضور در جام جهانی لیتوانی آماده می شود که شهریور ماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز برای بدست آوردن مقام سومی رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF" در مقابل مالزیا به میدان خواهد رفت.

دیدار رده بندی برای تثبیت مقام سوم در رقابت‌های قهرمانی فوتسال "NSDF"میان تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مالزیا امروز پنجشنبه نهم حمل ساعت دو بعد از ظهر در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود.

هر دو تیم قبلأ نیز در این تورنمنت در تاریخ دوم حمل با هم رقابت کرده‌اند که آن مسابقه با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسیده بود.

افغانستان در این رقابت‌ها اگرچه استرالیا را شکست داد اما در مسابقه حساس برای راه‌یابی به فینال روز گذشته از تایلند ۳ بر ۲ شکست خورد و نتوانست به فینال راه یابد.

تیم استرالیا با شکست دادن مالزی و تایلند و قبول شکست از افغانستان با شش امتیاز به فینال راه یافت و قرار است که امروز ساعت پنج عصر مسابقه فینال را با تایلند برگزار کند.

تیم تایلند که پیش از این مالزی را شکست داده بود، به استرالیا باخت و با شکست دادن افغانستان توانست که با شش امتیاز جواز حضور به مسابقه نهایی را کسب کند.

تیم ملی فوتسال افغانستان نیز پیش از این با انجام سه بازی در این مسابقات، یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی کسب کرده است.

این تورنمنت با اشتراک چهار تیم تحت نام قهرمانی فوتسال "NSDF" از طرف فدراسیون فوتبال و صندوق توسعه ورزش تایلند برگزار شده است که هدف آن آمادگی برای هفدهمین دورۀ جام ملت های فوتسال آسیا عنوان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • شکست جنجالی تیم ملی فوتسال در تایلند
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند