Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:11:41 GMT

میلان به زودی برای جذب یوزیپ ایلیچیچ اقدام می کند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۴۰۸

اصرار ایلیچیچ برای انتقال به میلان. 

یوزیپ ایلیچیچ، فوروارد اسلوونیایی آتالانتا در برنامه های جانپیرو گاسپرینی جایی ندارد و می خواهد راهی میلان شود.

طرفداری | به گزارش دنیله لونگو، یوزیپ ایلیچیچ در برنامه های گاسپرینی، سرمربی آتالانتا جایی ندارد و به همین دلیل برای انتقال به میلان اصرار دارد. استفانو پیولی، سرمربی روسونری به این بازیکن 33 ساله علاقه مند است زیرا ویژگی های متفاوتی نسبت به الکسیس سائلماکرز دارد و می تواند گل های بیشتری نسبت به وینگر بلژیکی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان به دنبال جذب ایلیچیچ با شرایط مطلوب و مقرون به صرفه است و بنابراین حدود دو هفته دیگر پیشنهاد قرضی و با حق خرید به آتالانتا ارائه می کند. اگر آتالانتا که 8 میلیون یورو برای ایلیچیچ می خواهد، با این فرمول مخالف باشد، آنگاه میلان فقط حاضر است پیشنهادی 3 میلیون یورویی را برای انتقال غیر قرضی ارائه کند. میلان متقاعد شده است که تمایل و اصرار ایلیچیچ برای پوشیدن پیراهن روسونری می تواند این انتقال را تسهیل کند. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران

اورژانس هوایی نفت همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به‌زودی در فرودگاه گچساران مستقر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به ارتقای ارائه خدمات درمانی و حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت و مردم گچساران و همجوار در شرایط اورژانسی با تأکید بر استقرار اورژانس هوایی در گچساران از راه‌اندازی اورژانس هوایی بام نفت ایران خبر داد.

وی افزود: پراکندگی حوزه فعالیت شرکت نفت و گاز گچساران در گستره چهار استان جنوبی کشور سبب شده است در صورت بروز اتفاق، سوانح و حوادث دسترسی مصدومان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی با توجه به بُعد مسافت در کمترین زمان امکان‌پذیر نباشد و این از مهم‌ترین مشکلات خدمات‌رسانی به‌شمار می‌رفت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدمت در شأن مردم منطقه را وظیفه خود می‌دانیم و با پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی بیمارستان نفت نیز وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

کمالی تصریح کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه در تلاش هستیم پروازها روزانه باشد زیرا اعتقاد راسخ داریم برای سرمایه‌گذاری در منطقه باید زیرساخت‌های آن تأمین شود که صنعت نفت در این زمینه همسو با مسئولیت‌ اجتماعی اقدام‌های سازنده‌ای در حال اجرا دارد.

دیگر خبرها

  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • عکس| بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • (عکس) بازسازی عکس تاریخی مثلث هلندی میلان
  • برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران
  • احتمال انتقال آزاد سه بازیکن میلان و اینتر به لیگ عربستان
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا