Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@04:26:45 GMT

پدیده و چالشی تکراری و ملال‌آور

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۴۵۸

پدیده و چالشی تکراری و ملال‌آور

به گزارش خبرآنلاین، بعد از چند ماه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده (شهرخودرو) آزاد شد تا وضعیت مالکیتی این باشگاه در پایان لیگ و در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات پیچیده شود.
از یک طرف اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار دارد و از طرف دیگر حمیداوی بعنوان مالک باشگاه شرایط دوباره‌ی باشگاه‌داری پیدا کرده و این معادله کار را برای این باشگاه پیچیده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بلاتکلیفی وضعیت مالکیتی این باشگاه در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات می‌تواند بزرگترین چالش برای کادر فنی و بازیکنان پدیده باشد و این وضعیت این تیم را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد.

252 252

کد خبر 1540078

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل

عملیات گسترده سپاه علیه اسرائیل، پاسخی،‌پیجیده چند وجهی و هوشمندانه به جنایات اخیر اسرائیل است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حمله امروز به اسرائیل که در پاسخ به تجاوز این رژیم به سوریه و شهادت چندتن از فرماندهان نظامی ایرانی انجام شده، در نوع خود بسیار پیچیده است.

در این حمله از ترکیبی از صدها پهپاد و تعداد زیادی از موشک از انواع مختلف استفاده شده است. مهمتر اینکه این حمله فقط از ایران صورت نگرفته و از چهار جهت این رژیم درحال تنبیه است.

اصابت ده‌ها فروند موشک سپاه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالیشاهد136؛ پهپاد انتحاری سپاه علیه اسرائیل را بشناسید

 

غیر از ایران، یمن از جنوب، حزب‌الله لبنان از شمال و مقاومت عراق از شرق سرزمین‌های اشغالی نیز ترکیبی از ابزارهای جنگی خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

رسانه‌های غربی اذعان دارند که سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی قادر به خنثی‌کردن این حمله پیچیده نیستند. تنبیه متجاوز در جریان است و در صورتی که اسراییل حرکت نامعقولی انجام دهد تنبیه تشدید می‌‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • جگر غول پیکر گاو، چالشی خوشمزه برای آشپزهای جسور (فیلم)
  • وقوع بارش‌های پراکنده و موقت برای کرمانشاه
  • حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل
  • نورنیوز: قسمت اصلی حمله پیچیده ایران به اسرائیل آغاز می شود
  • ثبت یک پدیده عجیب هواشناسی در کرمان + عکس
  • ظهور پدیده‌ای در بدمینتون یزد