Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:32:19 GMT

دولت سیزدهم معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۶۲۸

دولت سیزدهم معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهد

حجت الاسلام قاسم خداپرست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شریف‌آباد پاکدشت گفت: توقع مردم در رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مناسب به حق است و از این رو دولت سیزدهم باید با رونق تولید، افزایش ارزش پول ملی، کاهش نرخ تورم و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، معیشت مردم را اولویت خود قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش آیت الله رئیسی در دستگاه قضا در مبارزه با فساد گفت: باید با اصل ایجاد فساد در جامعه مبارزه شود و اگر فسادی وجود نداشته باشد، دیگر نیازی به محاکمه مفسد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه شریف آباد پاکدشت با تقدیر از تلاش‌های دولت یازدهم و دوازدهم گفت: کارهای بسیار و اقدامات مناسبی از سوی دولت یازدهم و دوازدهم برای پیشرفت کشور صورت گرفت و بی شک تحریم‌های دشمنان، بزرگترین مانع برای پیشرفت و اجرای طرح‌های دولت بود و لازم است تا از تلاش دولتمردان تقدیر کرد.

وی با اشاره به روز خانواده و لزوم توجه به تحکیم بنیاد خانواده گفت: از نظر اسلام، بنایی مستحکم‌تر از خانواده وجود ندارد و اگر مشکلی در جامعه ایجاد می‌شود، به دلیل تربیت ناصحیح در داخل خانواده است.

خداپرست تصریح کرد: اختلاس، دزدی، فساد و دیگر مشکلات امروز جامعه، نتیجه تربیت ناصحیح فرد در خانواده است و باعث می‌شود که وقتی او، مسوولیتی را بر عهده گرفت، به چنین فسادهایی دست زند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در برهم زدن بنیاد خانواده گفت: دشمنان اسلام در هر مواجهه سخت با ایران اسلامی، با شکست روبرو شد و از این رو تلاش دارد تا با جنگ نرم، خانواده را از بین برده و به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

امام جمعه شریف‌آباد از فضای مجازی به عنوان بستری برای برهم زدن کیان خانواده یاد کرد و افزود: امروز در فضای مجازی به موضوعات جنسی، شهوت پرستی، شیطان پرستی، ترغیب به خودکشی و اشاعه عرفان‌های کاذب و نوظهور پرداخته می‌شود و باید به درستی با آن مقابله کرد.

وی با اشاره به این که نمی‌توان به طور کامل با فضای مجازی خداحافظی کرد افزود: امروز فضای مجازی، به محیطی حقیقی تبدیل شده و برخی از افراد از جمله ورزشکاران و هنرپیشه‌ها که الگوی جوانان هستند، بدون مشکل، تصاویر شخصی خود را در این فضا به اشتراک می‌گذارند و این فضا را به محیطی ناامن برای جوانان تبدیل می‌کنند.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی تحریم دولت یازدهم ورامین فضای مجازی دولت سیزدهم شریف آباد پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی تحریم دولت یازدهم سید ابراهیم رییسی تحریم دولت یازدهم ورامین فضای مجازی دولت سیزدهم شریف آباد پاکدشت فضای مجازی شریف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • شوخی گلزار با مردم
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود