Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان اخیر رهبری در آخرین روزهای دولت دوازدهم، اظهار کرد: در طول خدمت 8 ساله این دولت یک تجربه بزرگ، تلخ ولی درس آموز به دست آمد و آن درس بی اعتمادی به غرب است که آیندگان باید از این درس استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد. هر جا بتوانند به ما ضربه می زنند و جایی که ضربه نمی زنند امکانش را ندارند. لذا دشواری های امروز ما هم به خاطر اعتماد به غرب است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از احتمال تکرار این تجربه ناخوشایند برای دولت‌های بعدی این واقعیت را هشدار دادند که برای برون رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی و معطل نگه نداشتن کشور مهم است؛ چراکه ماحصل ۸ سال تکیه به غربی ها نه تنها سودی برای کابینه یازدهم  و دوازدهم نداشت؛ بلکه خاطره تلخی از آنها در ذهن مردم نقش بست.

علیزاده ادامه داد: تا آغاز کار دولت جدید کمتر از پنج روز دیگر مانده است و تردیدی نیست که رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی و تلاش میان مدت و بلند مدت برای تحقق اقتصاد باید اولویت اصلی دولت آیت الله رئیسی باشد. زیرا این مطالبه عموم مردم است که در بیانات رهبر معظم انقلاب خصوصا درماه های اخیر تکرار شده است.

وی با تأکید بر اینکه ساختن ایران با عزم جهادی میسر است، خاطرنشان کرد: اگر دولت بتواند تولید را رونق دهد و موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارد بسیاری از مشکلات مانند تورم و اشتغال حل می شود.

خطیب جمعه بخش بهمن در ادامه به حضور مقتندرانه ایران در رژه دریایی روسیه اشاره کرد و گفت: در این رژه دریایی 54 کشتی جنگی از جمله سه ناوچه از هند، ایران و پاکستان، 48 فروند هواپیمای جنگی و چهار هزار نیروی نظامی شرکت داشتند. اولین پیام حضور ایران در این رژه آمادگی نیروی دریایی ارتش در دوران تحریم و پیام دیگر خودکفایی ایران در صنعت دریانوردی است.

علیزاده در ادامه به پیش رو برودن روز مباهله اشاره و خاطرنشان کرد: مباهله نقطه عطفی در تاریخ اسلام است. در این روز بار دیگر نور اسلام در افاق هستی درخشیدن گرفت و عالمیان در سال نهم هجرت، حقانیت نبوت پیغمبر( ص) و اهل بیت(ع) را برای چندمین بار به تماشا نشستند. لذا مباهله غدیر دوم محسوب می شود و مهم است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه معیشت و اقتصاد رژه نیروی دریایی کشتی جنگی نماز جمعه بخش بهمن مهردشت استان یزد خبرگزاری فارس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

 رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی