Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:15:22 GMT

عمامه‌گذاری طلاب در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۷۳۲

عمامه‌گذاری طلاب در شیراز برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق، مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب، به بیان توصیه‌هایی به مدیران و مسئولان ‍‍پرداخت و گفت: نخستین نکته مردم‌داری مسئولان است؛ مسئول کسی است که در میان مردم باشد.

او خطاب به مسئولان، افزود: نباید انتظار داشت که همیشه مردم به شما به به گویند، زیرا حضرت رسول (ص) این‌گونه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب هم هنگام تلبس به لباس روحانیت نیز باید اینگونه باشند، باید برای رضای خدا کار را انجام دهند.

حدائق بر ضرورت هوشیاری در مقابل دشمنان تأکید کرد و گفت: اگر روزگاری دشمنان نظام مانند آمریکا و اسرائیل از ملت تعریف کردند باید شک کرد، سلامت کار ما در عداوت دشمنان است چنانچه درباره امیرالمؤمنین (ع) نیز این عداوت ازجانب معاویه بوده است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه با بیان اینکه منکر ولایت کافر است، گفت: باید شیعه بودن را قدر بدانیم، محبت به امیرالمومنین (ع) گناهان را از بین می‌برد، البته یک محبت لسانی است که ثلت ایمان است، محبت دوم قلبی است که ثلث دیگر ایمان را تکمیل می‌کند، محبت عملی نیز ایمان را کامل می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر غدیر به حاشیه نمی‌رفت عاشورا رقم نمی‌خورد، گفت: جامعه اسلامی ضمانت‌نامه‌ای ندارد و ضمانت‌نامه آن رفتار ماست، حضرت زین العابدین (ع) فرمود تمام کسانی که در قتل حسین بن علی (ع) شرکت کردند برای نزدیک شدن به خداوند به میدان آمدند، این هشداری است که امیرالمومنین (ع) است تاریخ با آیندگان همان کاری را می‌کند که با گذشتگان کرد اگر تجربه کسب نکنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمامه گذاری طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز

به‌مناسبت هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان و نوجوان معاصر» ویژه کتابداران، فعالان فرهنگی حوزه کودک و نوجوان و اعضای نونگاه و نوجوان کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این نشست با حضور و تدریس فرهاد حسن‌زاده و مژگان شیخی دو نویسنده مطرح ادبیات کودکان و نوجوان اجرا خواهد شد.

کارگاه آموزشی «بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودکان نوجوانان معاصر» امروز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دوره آموزشی را به صورت زنده از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars مشاهده کنند.

این دوره آموزشی به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • عزت ایران با ایمان
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز