Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری با رعایت مسائل بهداشتی در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام امام موسی کاظم (ع) گفت: انسان باید ساعتی را برای مناجات با خدا، ساعتی برای کار، ساعتی برای درک لذت‌های حلال و ساعتی را برای معاشرت با خانواده و صله رحم با کسانی که مورد اعتماد هستند، قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امروزه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند، افزود: زوج‌های جوان با خانواده‌هایی که آنان را به سمت و سوی سبک زندگی اسلامی سوق می‌دهند، رفت و آمد کنند.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: عید بزرگ امامت و ولایت، عید اکمال دین و اتمام نعمت را پشت سرگذاشتیم و به یاری خدا جشن‌ها و برنامه‌های خوبی در شهرستان کوهبنان انجام شد که اطعام مومنان مهم ترین آن‌ها بود که جا دارد از خیران و کسانی که از فقرا دستگیری کردند، قدردانی کنم.

او با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آخرین دیدار دولت دوازدهم بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آیندگان باید از این تجربه استفاده کنند که نمی‌شود به آمریکا، غرب و کشور‌های اروپایی اعتماد کرد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: بالاترین ضربه آمریکایی‌ها، شهادت سردار دل‌ها بود که غریبانه و مظلومانه او را به شهادت رساندند در حالی که میهمان کشور عراق بود.

او گفت: هر جا کار را منوط به غرب کردیم، ناموفق بودیم؛ اما هر گاه از غرب قطع امید کردیم به موفقیت‌ها دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام جعفری  تصریح کرد: در شرایطی که مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها، بحران برق و آب و... را  داریم، دولت سیزدهم باید فعالیت خود را شروع کند؛ البته جا دارد از زحمات و خدمات دولت‌های قبلی نیز قدردانی کنیم. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه سردار سلیمانی دولت دوازدهم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیات دولت با حضور خبرنگاران، گفت: بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را در میان همه بخش‌ها و گروه‌ها داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم. این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

اوجی با اشاره به موضوع مصرف بنزین در ایام نوروزی، اظهار کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم. این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود. درعین حال از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 6063366

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • سردار نقدی: دیر نیست که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق آویزان کنند
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • سردار نقدی: دیر نیست، روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند
  • ایجاد و ارتقای امید در میان مردم، ابر پروژه دولت مردمی