Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:43:55 GMT

چرچسوف پیشنهاد سرمربیگری عراق را رد کرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۷۶۲

چرچسوف پیشنهاد سرمربیگری عراق را رد کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در یورو ۲۰۲۰ پیشنهاد هدایت عراق را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، فدراسیون فوتبال عراق تمایل داشت تا استانیسلاو چرچسوف، سرمربی پیشین روسیه در جام جهانی  2018 و یورو 2020 را برای هدایت تیم ملی کشورش انتخاب و با او وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در همین مورد به خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه گفت: فدراسیون فوتبال عراق می‌خواست استانیسلاو چرچسوف را برای سرمربیگری تیم ملی این کشور در مرحله نهایی دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 انتخاب کند.

این رسانه روسی سپس به نقل از منبع مطلع دیگری نوشت: استانیسلاو چرچسوف درخواست فدراسیون فوتبال عراق برای مذاکره را نپذیرفت، زیرا به دلیل نداشتن قدرت لازم و هیجان کافی آماده مربیگری دوباره در عرصه ملی نبود.

تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در مرحله نهایی دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 است.

الکرخی: عراق باید از فیفا به CAS شکایت کند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 6081046

دیگر خبرها

  • عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد