Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد حسن زاده روز جمعه در این خصوص اظهار داشت: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی از بعد از ظهر امروز جمعه هشتم تا روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه سامانه فصلی همراه با رشد ابرهای همرفتی در هرمزگان فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: تقویت سامانه فصلی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق، افزایش سرعت باد با احتمال گردوخاک را در پی دارد که می تواند موجب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، گرد و خاک و کاهش میدان دید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در هرمزگان، گفت: ارتفاع‌های هرمزگان شامل بشاگرد،حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: هم استانی‌ها از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاع‌ها در استان خودداری کنند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی استانداری هرمزگان مدیریت بحران بارش باران رگبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی استانداری هرمزگان اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی استانداری هرمزگان مدیریت بحران بارش باران رگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و تا روز یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6081198

دیگر خبرها

  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید